Ik merk steeds vaker, dat wanneer ik bij Google op enkel Nederlandse sites, toch een hoop Duitstalig sites als resultaat krijg.
Nu is er zojuist een meertalige site van ons geindexeerd. (Laten we even voor het idee www.zomaareensite.com nemen).
De taalversies staan dan op
- www.zomaareensite.com/nl/
- www.zomaareensite.com/de/
- www.zomaareensite.com/uk/
enz
Wanneer ik in Google op 'zomaareensite' zoek, krijg ik 2 relavante resultaten:
www.zomaareensite.com en www.zomaareensite.com/de/
Ook wanneer ik 'pagina's in het Nederlands' aanvink, krijg ik deze 2 resultaten. Ik heb een Content-Language metatag per taalversie opgegeven. De overige talen zijn wel geindexeerd, door specifiek op teksten te zoeken krijg ik wel resultaten van de /nl/ en /uk/ site.
Weet iemand hoe dit komt? Ligt dit aan Google en kan ik dit op geen enkele wijze beinvloeden, of zijn er wel manieren?
Nu is er zojuist een meertalige site van ons geindexeerd. (Laten we even voor het idee www.zomaareensite.com nemen).
De taalversies staan dan op
- www.zomaareensite.com/nl/
- www.zomaareensite.com/de/
- www.zomaareensite.com/uk/
enz
Wanneer ik in Google op 'zomaareensite' zoek, krijg ik 2 relavante resultaten:
www.zomaareensite.com en www.zomaareensite.com/de/
Ook wanneer ik 'pagina's in het Nederlands' aanvink, krijg ik deze 2 resultaten. Ik heb een Content-Language metatag per taalversie opgegeven. De overige talen zijn wel geindexeerd, door specifiek op teksten te zoeken krijg ik wel resultaten van de /nl/ en /uk/ site.
Weet iemand hoe dit komt? Ligt dit aan Google en kan ik dit op geen enkele wijze beinvloeden, of zijn er wel manieren?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74990 op 19-04-2005 16:06 ]