Na de install van xp helemaal opnieuw gedaan te hebben, gaat alles snel en soepel.
Na install van een aantal games en programms ook nog steeds.
Nu het volgende;
Als ik bijv. F1 challenge heb gespeeld, en kom terug in windows, is alles zeer traag, maar wordt na een tijdje wel beter.
Snachts staat mijn pc gewoon aan en heb ik als schermbeveiliging: 'leeg'.
Als ik sochtends weer verder wil, verdwijnt de screensaver heel langzaam en rolt als het ware naar beneden weg... hoop schijfactiviteit is het gevollg. Na een tijdje wordt het allemaal weer wat sneller...
Tuurlijk, windows wordt met de loop van de tijd wat trager uiteraard, maar dit is wel iets om aan te ergeren soms...
Ook na het spelen van een spel duurt het best lang voor ik weer normaal kan internetten en explorers kan openen. Ook het starten van XP duurt een stuk langer dan voorheen, met name het laden van de achtergrond programma's.
Schijf is gedefragmenteert, NTFS (voorheen had ik FAT32), geen virussen.
AMD 2400+, 256MB PC3200
Kan meer geheugen helpen?? Hier op de hoek verkopen ze 512MB voor 50,--
Na install van een aantal games en programms ook nog steeds.
Nu het volgende;
Als ik bijv. F1 challenge heb gespeeld, en kom terug in windows, is alles zeer traag, maar wordt na een tijdje wel beter.
Snachts staat mijn pc gewoon aan en heb ik als schermbeveiliging: 'leeg'.
Als ik sochtends weer verder wil, verdwijnt de screensaver heel langzaam en rolt als het ware naar beneden weg... hoop schijfactiviteit is het gevollg. Na een tijdje wordt het allemaal weer wat sneller...
Tuurlijk, windows wordt met de loop van de tijd wat trager uiteraard, maar dit is wel iets om aan te ergeren soms...
Ook na het spelen van een spel duurt het best lang voor ik weer normaal kan internetten en explorers kan openen. Ook het starten van XP duurt een stuk langer dan voorheen, met name het laden van de achtergrond programma's.
Schijf is gedefragmenteert, NTFS (voorheen had ik FAT32), geen virussen.
AMD 2400+, 256MB PC3200
Kan meer geheugen helpen?? Hier op de hoek verkopen ze 512MB voor 50,--
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200