hey hoi
Ik heb een tijdje geleden een 6600 GT gekocht maar heb er wat problemen mee ik zie namelijk als ik een spel speel op sommige plaatsen in de map witte strepen. Ik heb me laten vertellen dat dit een artifact probleem is, wat dat ook maar mag inhouden. Maar weet iemand hier mischien hoe ik dit kan oplossen ? Ik zal hieronder een paar screenshots posten van hoe het eruit ziet en ook mijn system spec's.
Ik heb trouwens al een aantal vershillende drivers geprobeerd en heb alle onnodige dingen zoals cd rom speler etc van de voeding afgehaald om te kijken of die mischien te zwak was maar dat heeft verder niks geholpen. Ow ja en de temp van de kaart is rond de 60 graden...
BvD, Marcel

Spec's:
Processor: AMD Athlon 2600 +
Case: ATX Case w/300W Power Supply
Motherboard: Asus A7N8X-X
RAM: 768 MB (DDR SDRAM)
Hard Drive 1: 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
Monitor: 17" AOC Spectrum
Floppy: 1.44 Floppy Drive
Video Card: NVIDIA GeForce 6600 GT (128 MB)
Sound Card: C-Media CMI8738/C3DX
Windows XP Professional
Ik heb een tijdje geleden een 6600 GT gekocht maar heb er wat problemen mee ik zie namelijk als ik een spel speel op sommige plaatsen in de map witte strepen. Ik heb me laten vertellen dat dit een artifact probleem is, wat dat ook maar mag inhouden. Maar weet iemand hier mischien hoe ik dit kan oplossen ? Ik zal hieronder een paar screenshots posten van hoe het eruit ziet en ook mijn system spec's.
Ik heb trouwens al een aantal vershillende drivers geprobeerd en heb alle onnodige dingen zoals cd rom speler etc van de voeding afgehaald om te kijken of die mischien te zwak was maar dat heeft verder niks geholpen. Ow ja en de temp van de kaart is rond de 60 graden...
BvD, Marcel

Spec's:
Processor: AMD Athlon 2600 +
Case: ATX Case w/300W Power Supply
Motherboard: Asus A7N8X-X
RAM: 768 MB (DDR SDRAM)
Hard Drive 1: 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
Monitor: 17" AOC Spectrum
Floppy: 1.44 Floppy Drive
Video Card: NVIDIA GeForce 6600 GT (128 MB)
Sound Card: C-Media CMI8738/C3DX
Windows XP Professional
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:29 ]