Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers.net Product Survey bij Nu.nl

Pagina: 1
Acties:

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
http://www.nu.nl/news/513...ceert_produktkeuring.html

Zelfs in 't nieuws :)

Zeg, 'for my information', loopt de site niet het risico een 'merk-basher'-mogelijkheid wakker te hebben gemaakt? Of wordt hierop streng gemod? En is dat dan niet riskant (merken bijvoorbeeld bevoordelen voor veel geld? ;)

[ik ben een scepticus waar het gaat om onpartijdige oordelen] ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

In de shop surveys zijn de FP Admins er al gehaaid in geraakt om 'scheve' positieve danwel negatieve surveys ertussenuit te pikken en recht te zetten danwel te verwijderen. Ik heb er best vertrouwen in dat ze dat met de product surveys ook gaat lukken ;)

LinkedIn
Instagram

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titeledit en een kickje naar BZ :) . Dit is wel leuk om te horen in ieder geval! :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Pageviews&Col=Productsurvey&Time=&Server=&Dagen=&Mode=static

Ook wel leuk :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We hebben ook al Planet en HCC!Magazine gehaald :+.

Ik denk niet dat er gebasht gaat worden op merken. Zodra een survey of review goedgekeurd wordt, dan gaat deze online. Na een aantal beoordelingen krijg je al een mooi overzicht van welke producten goed of sleecht bevonden worden en als daar nou een aantal merken tussenzitten die nooit goed scoren, dan weet ik welk merk ik moet vermijden. De opzet is nog altijd om overzicht van beoordelingen (meningen) weer te geven en daar kunnen slechte merken tussenzitten. Aan de andere kant zijn er dan ook merken die de hemel in geprezen worden, moeten we daar dan ook ingrijpen? :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Hahaha, Mac-fanboys opgelet! Niet te veel appels posten, maar vergelijk ze bij voorkeur ook niet met peren... :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
Zodra een survey of review goedgekeurd wordt
Ik dacht dat enkel een review goedkeuring benodigd was en dat een survey zoiezo beschikbaar is?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NitroX infinity schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:10:
[...]

Ik dacht dat enkel een review goedkeuring benodigd was en dat een survey zoiezo beschikbaar is?
Jep, maar dat neemt niet weg dat ook survey onderworpen kunnen worden aan check.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Das natuurlijk niet zo vreemd gezien het vandaag pas echt on-line gegaan is na een weekje of twee beta testen voor de crew / abo's

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

NitroX infinity schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:10:
[...]

Waar komt die tekst vandaan? Zo kunnen dat er hoort te staan "zodra een survey als user review wordt goedgekeurd".

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
Komt uit Robin's post boven de mijne ;)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1