Toon posts:

p 530j t-stepping start niet op geen piep of beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik wilde mijn computer upgraden en heb dus een nieuw moederbord processor en geheugen gekocht

de onderdelen

moederbord asus p5p800
processor pentium 530j T-stepping
geheugen twainmos 2gb

na het in elkaar hebben gezet van de onderdelen wilde ik het styteem opstarten het groene lampje op het moederbord beon te branden (goed teken) de ventilatoren doen het ook alleen veder niet ik krijg geen beeld en er is ook geen piep te horen het lampje van de power doet het en de hd ook die blijft 30 sec branden en gaat dan uit het systeem blijft gewoon draaien maar geen beeld of piep of wat dan ook

wat zou ik fout gedaan kunnen hebben of is een van de gekochte onderdelen niet goed ? iemand enig idee wat ik nou zou kunnen doen

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
offtopic:
...,,,,!?'""
^ dit is een handjevol leestekens. Die kun je gebruiken om je post wat leesbaarder te maken.

Misschien is het handig als je wat meer vertelt over de configuratie en over wat je allemaal al hebt geprobeerd om het probleem opgelost te krijgen. Je vermeldt bijvoorbeeld niet wat voor VGA kaart je gebruikt, terwijl dat toch redelijk cruciaal is in het vraagstuk waarom je geen beeld krijgt.