Toon posts:

Dreamweaver probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb via een tutorial een website layout gemaakt in photoshop.
Deze heb ik op het formaat 1024*768 gemaakt.
Maar nu zit ik met het probleem.
In de tutorial staad alleen maar hoe je de layout moet maken maar niet hoe ik hem nu in dreamweaver kan krijgen.
Ik denk dat ik de layout moet gaan snijden wat dus nog wel lukt maar hoe krijg ik hem nu goed in dreamweaver zodat hij ook goed op pc`s word weergegeven die 800*600 draaien.
Als hier iemand een tutorial voor heeft of het me makkelijk zou kunnen uitleggen zou het heel fijn zijn.
Ik heb ook wel gezocht op google en ook hier via de search maar kon niks goeds vinden.

MVG jelle123

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:04

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Kan je anders een voorbeeld van je site posten? Afbeelding oid? Dan wil ik je wel helpen met het juist snijden.

Je kan dan vanuit Photoshop je site opslaan. Moet je even bij save as "images & html" selecteren.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ummm photoshop werkt gebaseerd op pixels en plaatjes, door dat je een website op formaat 1024x768 hebt gemaakt zit je vast...aan die resolutie!

Er is helaas geen automatische Scaling als je een vaste resolutie gebruikt!

BTW in dreamweaver kun je ook templates maken maar... zodra je graphic backgrounds gaat maken dan zul je inderdaad altijd met resolutie problemen zitten! Dat of je maakt een template per resolutie ;-)

There is no place like ::1

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:10

Pelle

🚴‍♂️

Zorg gewoon dat je site meeschaalt. Of, nog beter, zorg dat je site op 800x600 werkt, dan werkt 'ie automatisch ook in 1024x768 :)

Dit topic is gesloten.