[Word 2000] Kopiëren en plakken

Pagina: 1
Acties:

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Ik heb een probleem met kopiëren en plakken.

Als ik met mijn computer werk en ik wil stukken tekst kopiëren en plakken van de ene plek naar de andere plek in Word 2000, werkt dat perfect. Na enkele van dat soort handelingen, gaat het mis..: als ik nu weer kopiëren en plakken gebruik, krijg ik niet dat wat ik gekopieerd heb, maar gewoon andere tekst. Soms krijg ik ook helemaal niks als ik plak.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem toevallig?

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb je alle updates voor je office pakket? en je windows versie is? ook helemaal geupdated?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Heb je dit buiten Word 2000 ook?

Die 'andere tekst' is dat niet gewoon tekst die je vantevoren al eens gekopieerd hebt? Oftewel je opdracht om het nieuwe stuk tekst te kopiëren komt gewoon niet goed door. Als je vantevoren wel goed gekopieerd hebt plakt hij dat stuk tekst, als je vantevoren nog niks gekopieerd hebt plakt hij niks.

Dit probleem heb ik ook wel eens (ook buiten Word 2000 om) maar of het echt een 'probleem' is of dat ik gewoon niet goed op ctrl-c druk weet ik niet. Ik los het iniedergeval gewoon op door een aantal keer goed op ctrl-c te drukken. Probeer dat eens?

[ Voor 3% gewijzigd door OneUp op 19-04-2005 14:27 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:43

ErA

Dat heb ik ook inderdaad. Soms werkt ctrl-c niet in 1 keer en maak ik gewoon gebruik van het contextmenuutje en selecteer daar "kopieren" dat werkt namelijk wel feilloos.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
ErA schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:29:
Dat heb ik ook inderdaad. Soms werkt ctrl-c niet in 1 keer en maak ik gewoon gebruik van het contextmenuutje en selecteer daar "kopieren" dat werkt namelijk wel feilloos.
lijkt erop of dat je toetsenbord gaar is..

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
nee, ze zijn daar idd gaan expirimenteren met die plakfuncties.. niet erg goed gegaan, dan is de 'buffer' vol (hij houdt het bij, dacht ik)

you had me at EHLO

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Het wil allemaal niet lukken....zo even testen of het ook met bestanden is (dus niet alleen in Word).
Het bevat wel de laatste updates en dergelijke.

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ze hebben in Word toch ook zo'n plakbord voor 8 verschillende items? Misschien dat daar iets mis zit?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
jah precies dat bedoelde ik.. ik weet de naam niet.. ik werk hier met office97 :P als het maar geen geld kost he :+

you had me at EHLO

Pagina: 1