bestaan er hoge kwaliteit mini-jack-->tulp kabels?

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140284

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een heerlijk geluidssysteem in mijn kamer staan, met alle onderdelen keurig op hoge kwaliteit tot en met de speakerkabels aan toe. Echter het systeem is maar zo goed als het slechtste component en dat is op het moment een mini-jack naar tulp kabeltje van 3,50 euro dat tussen mijn laptop en mn versterker hangt. Deze gaan bij mij ook constant kapot en het zijn gewoon goedkope kut kabeltjes. Mijn vraag dus, bestaan deze ook in hogere kwaliteit?

mvg

PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:58
Ik heb zo'n ding van Bandridge. Is ook geen top-kwaliteit, maar toch beduidend beter dan het standaard dropveter spul. Volgens mij kun je die in bijna iedere electro toko kopen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140284

Topicstarter
Zijn die ook online te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 08:12
Koop anders een externe geluidskaart voor je laptop. Ben je gelijk van die irritante jack kabel af, en kan je lekker alles met tulp stekkertjes doen. Waarschijnlijk heb je dan ook meteen een betere geluidskaart dan die nu in je laptop zit.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Meestal gebruik ik een convertor ipv hele kabels. Dus een klein plastic dingetje met aan de ene kant mini-jack en aan de andere kant 2x female cinch. Dan kun je dus zelf besluiten een kwalitatief betere kabel te gebruiken. Kwalitatief goede kant en klare oplossingen zijn er ook genoeg te vinden btw.

[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 19-04-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Daar zijn er zat van, bij online winkels en normale winkels gewoon te koop en gewoon een kwestie van langsgaan en vragen. Zie bijvoorbeeld electronica-online:

Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/1256.jpg

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.