Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik maak regelmatig gebruik van faxmail (mobistar belgie) zodat ik mijn faxen op eenders welk vaste fax kan laten afdrukken vanuit mijn voicemail, door middel van simpelweg het nummer van zo'n vast faxtoestel op te geven.

Nu heb ik niet meteen altijd een faxtoestel in de buurt maar wel een laptop. Ik zou dus graag die faxen op mijn laptop toveren zodat ik onmiddellijk toegang heb tot mijn informatie.

Heb reeds naar de helpdesk gebeld en ze bevestigen dat het daadwerkelijk kan.
Ik moet nu enkel weten via welk programma dit kan, en of dit via bluetooth of infrarood kan bijvoorbeeld, maar een kabel heb ik ook.

Thanks,
J.

Verwijderd

wel eens met een gewoon analoog (vaste lijn) faxmodem gewerkt?

met een gsm werkt het precies zo: installeer je gsm als faxmodem en gaan met die banaan!
software heb je in principe niet nodig. faxmodem-drivers is voldoende. moet de fabrikant van je telefoon ze natuurlijk wel geschreven hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien iets meer gedetailleerder uitleggen hoe dat dan gaat wanneer je die drivers hebt geinstalleerd enzo? Zo heb ik er niet veel aan..