Toon posts:

PC herstart contsant

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP professional. Wanneer ik mijn pc aanzet dan komt ie niet verder dan het Windows XP logo, daarna start de pc helemaal opnieuw op. Dit gaat constant zo door. Kom ook niet in de veilige modus. Is dit een virus? Zo ja, hoe heet dit virus?

Rein

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12-2025
Kan een virus zijn, kan je voeding zijn.... Probeer eens op te starten met een minimale configuratie...

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Windows Operating Systems - FAQ

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

en search

[ Voor 31% gewijzigd door andreict op 19-04-2005 12:31 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:56

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik zou zelf eerst wat actie ondernemen. Test je geheugen eens. Start met zo min mogelijk hardware op. Test verschillende onderdelen. Ga na wat je voor het laatst gedaan heb.

Hoor je nog iets van piepjes oid uit je kast komen? En post je config eens.

[ Voor 19% gewijzigd door LoeiOrdinair op 19-04-2005 11:34 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat het precies is is zo niet te zeggen, daar is te weinig informatie voor gegeven. Check bovenstaande replies even (vwb de WOS FAQ is vooral Windows Operating Systems - FAQ relevant), check dus je hardware en kijk ook eens wat er gebeurt met een boot CD (en als je aan een virus denkt: de B&V FAQ en kijk wat een een virusscanner die van CD werkt zegt).

Omdat we met de huidige info niets meer kunnen zeggen, sluit ik dit topic. Open in Windows Operating Systems, Beveiliging & Virussen of Processors, Mobo's & Geheugen even een nieuw topic met meer info als je er nog niet uit komt, dan kunnen we meedenken. Lees dan natuurlijk eerst de sticky topics in dat subforum, dat heb je in dit geval namelijk niet gedaan en dan mis je zo veel info. Succes :)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 19-04-2005 13:40 . Reden: ] = = ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.