Toon posts:

Viper II en Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om thuis wat te kunnen gamen op mijn PC met Windows 2000 heb ik een Viper II te leen, maar bij alle games die ik installeer (Monkey Island 4, No One Lives Forever (<- supergame)) 'bloeden' de graphics. Alle letters zien eruit alsof je met een (oude) inktjetprinter op verkeerd (niet glad) papier afdrukt. Ik heb de laatste versie van
de drivers van de Diamond site gehaald, BIOS ge-upgrade en DirectX 8 geinstalleerd. Niets helpt. Iemand een idee? En dan bedoel ik niet 'koop een andere'.

Verwijderd

je moet gebruik maken van de detonators drivers vanaf nummer 6.18 (niet de nieuwste gebruiken). Heb het zelfde probleem met mijn Viper550 onder Win2K. De nieuwste drivers van Diamand ondersteunen de vipers niet goed.

Verwijderd

De Diamond Viper2 werkt niet met detonator drivers... De detonators zijn alleen voor nVidia chipsets - de Viper2 gebruikt de S3 Savage 2000 chipset.
Je kan het beste de drivers halen van bijv. www.reactorcritical.com ofzo (en dan gewoon de Viper2 of Savage2000 drivers).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Savge heeft wel degelijk detonator alike drivers. Waar te vinden? op mijn harddisk. Ik heb ze zelf gemaakt.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Stoned-cow heeft het over detonators drivers van nVidia (6.18) en die zijn in iedergeval niet van toepassing voor de Viper II. Nu weet ik wel dat de Viper II en W2000 nu niet echt de grootste vriendjes zijn. De laatste drivers van S3 zijn nog niet echt perfect voor W2000 en zeker niet aan te raden wanneer je wilt gaan gamen onder W2000. De 'enige' kaarten die het echt goed doen onder W2000 zijn de nVidia chipset kaarten (met het willen spelen van games).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal