Het lijkt zo simpel, even met wget een php file uitlezen waaraan ik meerdere GET-vars meegeef. Toch blijft hij steken bij de eerste. Dit is wat ik bedoel en doe:
Ik heb een test.php die er als volgt uit ziet:
Deze open ik met:
Er wordt dan inderdaad een test.conf bestand weggeschreven. Probleem hierbij is dat alleen de eerste GET-variabele herkend wordt. Ik zie dus alleen 'blaat' en daar onder de nummers 0 t/m 9.
Ook met 1 '&' teken er tussen werkt het niet, maar ik ben er van overtuigd dat het wel zou moeten werken. Wget wordt overal voor gebruikt, iedereen gebruikt het dus 2 variabelen meegeven aan een url moet toch ook kunnen?
Ik heb een test.php die er als volgt uit ziet:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <? echo $_GET['foo']."\n"; echo $_GET['bar']."\n\n"; for($i=0;$i<10;$i++) { echo $i."\n"; } ?> |
Deze open ik met:
wget -O test.conf https://username:pass@server/test.php?foo=blaat&&bar=woei
Er wordt dan inderdaad een test.conf bestand weggeschreven. Probleem hierbij is dat alleen de eerste GET-variabele herkend wordt. Ik zie dus alleen 'blaat' en daar onder de nummers 0 t/m 9.
Ook met 1 '&' teken er tussen werkt het niet, maar ik ben er van overtuigd dat het wel zou moeten werken. Wget wordt overal voor gebruikt, iedereen gebruikt het dus 2 variabelen meegeven aan een url moet toch ook kunnen?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.