Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

uitvallen telefoon (VOIP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onze verbinding loopt niet lekker.(Tiscali VOIP)
Bij gebeld worden komt wel de oproep door, en ook de nummerweergave.
Maar zodra je probeert de telefoon ook daadwerkelijk op te nemen, blijft het stil op de lijn.
Hetzelfde geldt voor bellen. Er wordt wel een oproepverbinding gemaakt, maar verder alleen maar ruis.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?????

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Toestel staat op Pulse ivm huidige Tone standaard.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:00:
Toestel staat op Pulse ivm huidige Tone standaard.
Onjuist, toestel staat op tone.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Iets aan de instellingen veranderd in je modem behalve gegevens ingezet?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

wellicht handig Tiscalli hierover te infomeren :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:29
Ik zelf heb geen Tiscali VOIP, maar maak wel gebruik van Skype en een USB doosje (Waitec E-zi))om met mijn gewone telefoon te bellen. Soms gebeurt het dat Skype de settings naar default terug zet. Je moet daar namelijk specifiek aangeven dat het geluid via het USB kastje en je geluiskaart gaan.
Misschien dat het ook zo iets is bij jou, alhoewel ik denk dat Tiscali dat op een andere manier heeft aangepakt. Maar je weet het nooit.

Emos

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 21:03

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ff met tiscali bellen >:) :X
het lijkt erop dat op de een of andere manier het realtime protocol niet lekker doorkomt. Grofgezegd de signalering loopt via een ander protocol dan de werkelijk spraak. Vermoedelijk kan je wel iemand proberen te bellen alleen hoor degene jou niet of jij hem niet
@Emos ik denk niet dat de TS een PC aan zijn phone heeft hangen zal gewoon direct met RJ11 naar de modem gaan

[ Voor 17% gewijzigd door TrailBlazer op 19-04-2005 11:31 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

aardbeix15 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:28:
kan niet.
ze telefoon doet het niet ;)

heb je het ook met een ander toestel geprobeerd ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
aardbeix15 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:28:
Verder niks aan de instellingen veranderd.
Ook Tiscali al geinformeerd, maar ik was benieuwd of ik de enige was of niet

Verwijderd

Topicstarter
TrailBlazer schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:30:
ff met tiscali bellen >:) :X
het lijkt erop dat op de een of andere manier het realtime protocol niet lekker doorkomt. Grofgezegd de signalering loopt via een ander protocol dan de werkelijk spraak. Vermoedelijk kan je wel iemand proberen te bellen alleen hoor degene jou niet of jij hem niet
@Emos ik denk niet dat de TS een PC aan zijn phone heeft hangen zal gewoon direct met RJ11 naar de modem gaan
Lijkt realistische diagnose!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:13
Ik hoop voor je dat ze het snel oplossen. Ben heel erg benieuwd hoe lang het gaat duren. Heb namelijk zelf een erg slechte ervaring met de Tiscali helpdesk.. Ze probeerden me laatst zelfs wijs te maken dat er nooit een aanvraag is gedaan voor een abbo 8)7. Terwijl er wel mooi het VOIP modem binnen is gekomen... Maarja... Stel je voor dat je 112 moet bellen en je hebt geen telefoon... Best slecht. IIG de kosten die je maakt met je mobiel vergoed laten krijgen door Tiscali.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Verwijderd

Topicstarter
sMoKeFiSh schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:25:
Ik hoop voor je dat ze het snel oplossen. Ben heel erg benieuwd hoe lang het gaat duren. Heb namelijk zelf een erg slechte ervaring met de Tiscali helpdesk.. Ze probeerden me laatst zelfs wijs te maken dat er nooit een aanvraag is gedaan voor een abbo 8)7. Terwijl er wel mooi het VOIP modem binnen is gekomen... Maarja... Stel je voor dat je 112 moet bellen en je hebt geen telefoon... Best slecht. IIG de kosten die je maakt met je mobiel vergoed laten krijgen door Tiscali.
Ach, ik heb het kpn belbudget lijntje nog!

Verwijderd

Topicstarter
sMoKeFiSh schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:25:
Call me stupid!
Een simpele reset van het modem en geen problemen meer!
Vraag is natuurlijk wel of dit soms vaker nodig gaat zijn; die reset!
Pagina: 1