Toon posts:

[Firefox] Geen schijf in station bij downloaden / openen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik word echt helemaal gek van firefox! |:(
Toen ik versie 1.0 downloade ging alles perfect en ik vond de browser geweldig.

Later ben ik overgestapt op 1.03 en na een tijdje kreeg ik een vage melding bij het downloaden van een bestand:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/fffout.JPG

Deze melding krijg ik zodra ik een download link aanklik. Firefox vraagt dan of ik het bestand wil openen of opslaan en zodra ik een keuze maak krijg ik: Er bevindt zich geen schijf in het station.

Het maakt dan niet uit of ik op annuleren,opnieuw of doorgaan klik.......ik blijf deze popup ongeveer 6x krijgen voordat firefox gaat downloaden.

Zodra de download klaar is en ik het bestand automatisch laat openen door Firefox krijg ik weer een keer of 6 die error.

Ik heb firefox gereinstalled, ben geswitched naar 1.02 en 1.04 maar de error blijft.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Ff bij options-downloads kijken. daar staat 'save all files to folder..'. Staat daar toevallig usb/floppy/cd? Anders ff 'Ask me where to save' selecteren.

Of heb je misschien een plugin voor het downloaden wat niet met deze versie werkt?

[ Voor 28% gewijzigd door Firestone op 19-04-2005 10:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ik heb automatisch saven op bureaublad en gebruik geen plugins....
ook wanneer ik 'let me choose where to save' aanvink krijg ik nog steeds de error

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is het probleem opgelost als je een nieuw profiel aanmaakt?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat deze je probleem omschrijft :)

Firefox download errors > [Firefox] Geen schijf in station bij downloaden / openen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
thx voor het aanpassen.

ook met een nieuw profiel blijft het probleem :S

ben aan het twijfelen tussen windows reinstall of uninstall van ff

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je met Filemon al eens gekeken naar welk station Firefox toe probeert te gaan? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1