Toon posts:

[Flash / PHP] Muziek laten doorlopen op de achtergrond

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een muziek player in flash door te laten lopen in een website met php? Want nu is het zo dat als ik op een link klik dat de muziek stop. Ik lees hier wel dat je de muziek player in een ander frame moet zetten, maar wil graag weten of het ook met php op een andere manier kan.

website: http://www.maju-tech.nl/_index.php

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daar zijn topics over geweest hier. Welke topics hebben je vraag niet naar tevredenheid kunnen oplossen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het onderwerp idd tegen gekomen. Maar daar was maar 1 oplossing: De muziek player laten afspelen in een frame die niet veranderd.

Wat ik niet heb gevonden is of het ook met php anders kan.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:49:
Ik ben het onderwerp idd tegen gekomen. Maar daar was maar 1 oplossing: De muziek player laten afspelen in een frame die niet veranderd.

Wat ik niet heb gevonden is of het ook met php anders kan.
Als je even doordenkt dan snap je dat PHP hier niks mee van doen heeft :)

PHP is serverside, op het moment dat een bezoeker (aan de client-side dus) klikt op een link dan gaat er wat gebeuren (bijvoorbeeld naar een andere pagina).

Jij wilt blijkbaar je muziek gewoon doorlaten lopen, dus moet die pagina altijd actief blijven (client-side). Er is geen andere oplossing dan een (hidden) frame :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de oplossing.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:10

Pelle

🚴‍♂️

Tip: lees je eens in voor je ergens aan begint ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.