Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mcafee veranderd registry elke keer als pc start

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem op twee van mijn PC's.

Ik heb mcAfee 9.0.10 geïnstalleerd samen met Adwatch 6.0. Elke keer als mijn pc start detecteert Adwatch twee registry mutaties die mcAfee doet in de keys: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run/MCAgentExe en MCUpdateExe.

Het lijkt er op of mcAfee zeker wil weten dat deze twee processen worden opgestart. Nu wil ik adwatch configureren zodat deze mutaties niet meer worden gedetecteerd en ik ze dus niet meer elke keer hoef te accepteren. Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing maar kan nog niets vinden.

Is er iemand die me hiermee kan helpen?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hier is laatst een soort gelijk topic over geweest, bij [rml]Remy in "[ 98] Adwatch - legitieme registry-edit w..."[/rml] draaide het erom dat Automatic even uit moest worden gezet. Wellicht dat het bij jou even aan gezet moet worden? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken naar de post die je suggereert maar daar kom ik niet echt verder mee. Wat eigenlijk heel irritant is, is dat mcAfee elke keer dat je opstart de registry modificeerd. Volgens mij wordt de registry daar ook niet kleiner van toch?