Cybermaxx PC van de kruidvat + USB Speedtouch

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
Hoi,

Ik heb net een nieuwe latop gekocht, een Medion. Ik weet niet welk type het is, hoe kan ik dat zien? Ik wil nu er internet op.

Specs:
Draadloos internet, een gewoon modem en ik wil dus via USB. (Als er meer nodig is, zeg het even :))

Als ik via Inbelverbinding doe, zoals op deze computer maakt hij verbinding via het ingebouwde modem, en dat staat ook bij de instellingen. Daar wil ik dus de Alcatel Speedtouch hebben staan.

Wie o wie weet hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 20:42
Als het goed is zit er wel een cd bij je adsl geleverd, dat zal verder geen probleem mogen zijn. Wat bedoel je verder met een draadloze usb modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:37
Dan moet je gewoon even de internet-wizzard draaien en aangeven dat je via een andere pc verbinding maakt naar het internet.
Schakel gelijk even je (inbel) modem uit bij apparaatbeheer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
ff kijken of ik het goed heb
laptop ----> wlan-router --->telefoonlijn?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je stelt nu twee vragen in één topic, dat maakt het er niet overzichtelijker op. Hoe je er achter kan komen welke laptop je precies hebt, kan je bijvoorbeeld uitvinden door Medion simpelweg te bellen of door te zoeken naar stickers op de laptop en die gegevens in te vullen in Google.

Als ik het goed begrijp wil je gebruik maken van je Speedtouch. Als het goed is heb je een boekje bij je modem gekregen met hierin installatieinstructies. Kom je er alsnog niet uit, raad ik je aan eerst de Internet & Telefonie FAQ door te nemen, hierin staat wel het een en ander over de modems en routers. :)

Dit topic is gesloten.