• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Hallo,

Weet iemand een goede ISDN provider die geen telefoonkosten berekent, zoals voorheen superweb, alleen dan goed ;) Het moet niet meer als 70,- per maand gaan kosten en het moet een acceptabele snelheid hebben. any1?

Verwijderd

Try ADSL

Verwijderd

Alsof dat overal beschikbaar is :( niet dus:(

• eelcoo
m'n postcode staat er niet bij bij cistron :( wwet iemand nog iets?

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

70 piek voor 2 uur per dag :( om te janken :(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• eelcoo
nog meer andere dingen? Dat wish is wel om over na te denken maar wel iets te duur qua prijs en wat je ervoor krijgt.

Verwijderd

maar altijd goedkoper dan de KPN ;)

• eelcoo
maaruh maar 2 uur per dag :(

Verwijderd

2 uur per dag weinig? Oké als je SW & FlatStream gewend was wel, maar op het moment is er niks beters :( Het blijft goedkoper dan KPN

• eelcoo
hmm allemaal limits :( zijn er ook nog abo's zonder limiet??

Verwijderd

ja, een huurlijn..........

• eelcoo
;) serieus graag enne heeft iemand al Click & Dial van Wish?? Het schijnt zo te zijn dat je niet op T.net kan komen enzo... ligt dit aan wish of aan vuurwerk (de servers van T.net)??? Want ik heb nog wel meer site's die op vuurwerk servers staan (o.a. van een site waar ik de webmaster van ben dus da's wel een beetje lullig als ik niet op die ftp server kan komen :D) iemand nog?

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-02 13:18
he dat heb ik ook met Wish (ik gebruik doorgaans Studenten.net als provider, met Wish als backup), ik kom overal behalve t.net + got?? :? DNS-kwestie?

Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem; wel op internet, maar geen kabel/ADSL in de voorzienbare toekomst.. :(

Verwijderd

Ik zit sinds vandaag op C&D van Wish, ik kom nu gewoon op t.net en got. Snelheid is redelijk goed.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Hier hetzelfde, snelheid Wish C&D ook goed... Volgens mij biedt Wanadoo ( http://www.wanadoo.nl ) ook zoiets aan maar dan goedkoper???

Byteripper.

• eelcoo
hadden we al gehad ;) maar ik denk dat ik toch C&D neem

Verwijderd

Zojuist bandbreedtetest gedaan bij MSN:

Your line speed:
63.3 Kbps
7.8 K bytes/sec

:)

• eelcoo
Wish Click&Dial. Dit is dus errug rilaxet :9
Ik kan het echt ieder1 aanraden die nu nog met ISDN of 56K zit hoor! Echt top binnen 1 dag krijg je al een brief trug met je pass enzo. Toppie

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nadeel van C&D is dat je je niet verbruikte uren niet op kan sparen. Dat is voor mij de reden geweest om het niet te nemen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• eelcoo
da's waar ;)

• Freak_NL
Zoals het er nu voor staat zijn er voor mensen met ISDN/56k in een gebied ZONDER kabel of ADSL vooruitzichten binnen 6/12 maanden deze opties:

- inbellen bij een "gratis" provider met lokaal tarief

- idem, via KPN met ISP als voordeelnummer (10% korting)(mijn situatie met ISDN)

- Wish C&D, 2 uur/dag voor f70,-/maand

Weet iemand nog andere Flatfee o.i.d. diensten (goede kwaliteit) voor bovenste situatie? Kabel en ADSL dus niet.

Ik heb wel iets gelzen over Webgate (www.webgate.nl), maar hun site heeft ook niets zinnigs te melden en komt wat "leeg" over.

Verwijderd

Webgate is volgens mij 1 grote zak lucht.

Ik gok op worldcom :)

• Freak_NL
linkje? www.worldcom.nl is het VAST niet.. :) (non-profit)

Verwijderd

Tja, nog steeds geen KPN zonder telefoontikken bij Worldcom/UUNet en dat zou al begin dit jaar komen, GVD! :(

Verwijderd

Half januari.

• Freak_NL
tnx, voor de link.. waar lees je dat, half januari? ik kan op die site niets vinden over dit onderwerp m.u.v. het persbericht van november.

Zo als het nu staat kunnen ze dus redelijk binnenkort "flatfeeachtige" diensten leveren aan iig ISDN'ers? :)

Verwijderd

Half januari stond ooit op tweakers of webwereld geloof ik. Of ergens op het forum. Weet het niet meer precies.

Zie het iig wel zitten. Ze hoeven geen tikken meer te kopen, hebben al een netwerk (uunet) en zijn volgens mij best wel rijk :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op woensdag 17 januari 2001 14:21 schreef -=Eelco=- het volgende:
Wish Click&Dial. Dit is dus errug rilaxet :9
Ik kan het echt ieder1 aanraden die nu nog met ISDN of 56K zit hoor! Echt top binnen 1 dag krijg je al een brief trug met je pass enzo. Toppie
Maar je kon toch niet op T.net/GoT??
Dan hoeft het niet meer.
Ik kom daglijks vast op 3 sites
en T/G zijn daar 2 van!

en hoe is het met inbellen?
is dat alla superweb?

2 uur per dag....daar doe ik het voor!
mits ik op t.net kan

Verwijderd

helaas begint worldcom pas begin maart en dan alleen voor bedrijven :(

Verwijderd

Begin maart is nog vrij laat helaas. Dat van die bedrijven maakt voor mij niet uit, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen wel problemen op kan leveren.
Pagina: 1