Toon posts:

[FLASH/HTML] geluid uitzetten voor flash object

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb de laatste tijd enkele malen problemen gehad met banners op mijn site die een vervelend geluid maakten. Ik heb dan ook contact opgenomen met het bedrijf die deze banners beheert en dit is blijkbaar een groot probleem in die industrie.

Ik vraag me af of het mogelijk is om via de OBJECT of PARAM tag het geluid uit te zetten voor een flash object , of eventueel met javascript het geluid af te zetten voor een window of een iframe.

Indien iemand een ander idee heeft zijn deze natuurlijk ook welkom.

Dank bij voorbaat,

Jeroen Seghers

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Wat heb je zelf al gedaan om hier achter te komen? Het is hier niet de bedoeling dat wij jou problemen zomaar oplossen, zonder dat je er zelf iets voor gedaan hebt.

Google is your friend :P

[ Voor 9% gewijzigd door Borizz op 18-04-2005 22:52 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik maar al te goed, heb vroeger nog vaak gepost op gathering en ook anderen geholpen, spijtig genoeg weet ik accountinfo niet meer , is namelijk enkele jaren geleden.

Ik heb reeds google afgeschuimd , maar niets relevants gevonden, en momenteel blijf ik zoeken.

• Borizz
Misschien een idee om zelf een flash object te maken, waarmee je het volume mute, ik neem aan dat dat dan ook voor de andere flash objecten geldt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geef dan eens een relevante link? ;)
Borizz schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:58:
Misschien een idee om zelf een flash object te maken, waarmee je het volume mute, ik neem aan dat dat dan ook voor de andere flash objecten geldt.
Misschien.... Ik neem aan....

Voor zover ik weet ;) kan je dmv een tweede object niet zomaar al het Flash geluid uitzetten :) Toch meer beter inlezen voordat je suggesties doet?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blijven zoeken en heb allerlei zaken geprobeerd , via javascript actionscript commandos zoals stopAllSounds proberen te sturen , maar niets helpt. Of werkt beter.

En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het "flash in flash" voorstel een oplossing biedt...

• Borizz
BtM909 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:41:
[...]

Geef dan eens een relevante link? ;)

[...]

Misschien.... Ik neem aan....

Voor zover ik weet ;) kan je dmv een tweede object niet zomaar al het Flash geluid uitzetten :) Toch meer beter inlezen voordat je suggesties doet?
Ik wou alleen maar aangeven dat topicstarter er zelf ook wat voor kan doen, dat bleek namelijk niet uit de TS!
Ik heb ook gezocht en heb ook geen nuttige informatie hierover kunnen vinden, vandaar dat ik zelf het idee had dat het misschien met een tweede flash object zou lukken! Dit idee wil ik natuurlijk graag met jullie delen!
Het is niet zo dat ik de topicstarter niet wil helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker niet dat ik je inbreng niet apprecieer he , wou gewoon aanduiden dat dit inderdaad geen oplossing biedt... Had hieraan ook al gedacht, maar zou liefst deze oplossing als laatste houden aangezien ik zelf niets van flash ken.

Your input isnt unappreciated ;)
Pagina: 1