Toon posts:

edonkey werkt niet goed met tiscali ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg edonkey niet goed aan de praat over een tiscali verbinding . "unreachable"en "unknown" zijn de meldingen die ik krijg . donkey connect wel netjes op overnet en de donkey servers.

ik heb dit zowel geprobeerd met router en zonder (een wrt54g) en zonder firewall met alle poorten netjes geforward en alles draait op een windows xp pro installatie .

zijn er anderen die dit mischien ook hebben met tiscali ? ik heb inmiddels een nieuwe windows xp installatie maar dat heeft niet geholpen .

Verwijderd

Kijk hier eens naar:
Tiscali + Edonkey problemen

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

ligt volgens [rml]Drumstel in "[ XP SP2] Uitval internetverbinding bij g..."[/rml] aan het modem.

offtopic:
de spyware vrije versie van edonkey is het open source alternatief emule. Deze gebruikt hezelfde netwerk

[ Voor 37% gewijzigd door leuk_he op 18-04-2005 22:30 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
excuses ! ik zoek altijd op mijn eigen nic naar mn threads voor het gemak maar die eerste kwam er om de 1 of andere reden niet in voor . ik dacht dus dat ik hem in het verkeerde forum had gepost en dat die verwijderd was.