Paar dagen geleden een leuke Tt Volcano 12 besteld voor me AMD Athlon 2800+ barton. De prestaties vielen me heel zwaar tegen. Mijn processor draait @ 100% stock op laagste RPM (2200) haal ik @ IDLE 46 graden en bij stressed 50 graden. Op full rPM (5700 RPM) haalt hij 44 graden, lager gaat hij niet ook al klinkt hij als een straaljager die net opstijgt. Toen ik mijn case window eraf haalde haalde hij wel 41 graden.
Een vriend van mij heeft zijn Tt Volcano op een palomino gegooid die op 1.8 volt loopt en hij haalt er 44 graden mee @ stressed (full RPM) en @ idle 33 graden.
En om te denken dat ik ook nog eens 10 euro uitgegeven heb voor Artic Silver 5 koelpasta >.> (Dood aan regenboog). Heb de meegeleverde koelpasta niet gebruikt.
Wel heb ik het idee dat het komt door de omgeving. Het is hier nogal warm
en mijn 68 graden geforce 6800LE helpt het ook niet. Daarom maar een NV5 besteld
.
heb 5 fans @ me case. Maar goed nog any idea's ?
Sorry dit hoort in "Die-Hard Overclocking & Cooling". kan iemand het versplaatsen ?
Een vriend van mij heeft zijn Tt Volcano op een palomino gegooid die op 1.8 volt loopt en hij haalt er 44 graden mee @ stressed (full RPM) en @ idle 33 graden.
En om te denken dat ik ook nog eens 10 euro uitgegeven heb voor Artic Silver 5 koelpasta >.> (Dood aan regenboog). Heb de meegeleverde koelpasta niet gebruikt.
Wel heb ik het idee dat het komt door de omgeving. Het is hier nogal warm
heb 5 fans @ me case. Maar goed nog any idea's ?
Sorry dit hoort in "Die-Hard Overclocking & Cooling". kan iemand het versplaatsen ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 22:24 ]