Ik heb hier een mooie kast staan en daar wil ik wat extra fans in hangen. Nu vind ik het lelijk om aan de zijkant schroeven te stoppen. Eén fan heb ik vast gezet met een bepaald soort klemmetjes die ik bij een ventilator kreeg. Nu ben ik op zoek naar meer van die dingen. Als ik de site van m'n kast bekijk staat daar dat die dingen "fixing rebet snaps" heten (plaatje).
Google geeft geen hits op die omschrijving, blijkbaar verkeerd geschreven ofzo. Heeft iemand enig idee hoe die dingen heten en waar je ze zou kunnen halen. Conrad-site al door gespit maar niets gevonden en voor de rest nog wat hardware-boeren.
Mocht het te onduidelijk zijn wat ik bedoel, dan schiet ik morgen wel ff een pic ervan.
Google geeft geen hits op die omschrijving, blijkbaar verkeerd geschreven ofzo. Heeft iemand enig idee hoe die dingen heten en waar je ze zou kunnen halen. Conrad-site al door gespit maar niets gevonden en voor de rest nog wat hardware-boeren.
Mocht het te onduidelijk zijn wat ik bedoel, dan schiet ik morgen wel ff een pic ervan.