Toon posts:

pc en versterker: help

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort verhuis ik naar een nieuw appartement. Daar zou ik mijn pc-muziek via de huisluidsprekers willen afspelen. Graag had ik geweten welke kabels ik in de muur moet voorzien om pc met versterker te verbinden. Ik heb ook nog geen versterker, welkéén schaf ik me het best aan?

Bedankt.

Verwijderd

Welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je zelf een beetje inzet toont en wat info geeft in je startpost. Wat ben je van plan? Wat voor geluid wil je (5.1, 2.1, surround etc etc)? Is het een HTPC of een gewone pc?

En wat betreft de keuze voor versterker, kijk eens wat je belangrijk vindt (wattage, mogelijkheden, design, geluidskwaliteit). Kijk goed wat je wensen zijn en maak op basis daarvan een keuze tussen een bepaald merk/type. Ga vervolgens wat rondkijken bij Google om wat reviews te zoeken en kijk of het inderdaad aan je wensen voldoet. Eventueel kun je hier op GoT wat naar ervaringen zoeken/vragen.

In ieder geval, kijk eerst eens wat je precies wilt en maak een selectie tussen wat versterkers. Dan kunnen wij je vervolgens vast wel verder helpen :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit staat gewoon in de FAQ van dit forum. Het is niet de bedoeling om alles zomaar te vragen als het al heel vaak gevraagd is. Lees als je wil even de policy van dit forum door, en probeer je er een beetje aan te houden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.