Exchange IMAP connector ipv POP ?

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik draai thuis een win2003 server met exchange 2003 voor mijn mail e.d.
Ik heb een eigen domein maar omdat poort 25 dicht zit (door mijn provider) forward ik nu de mail van mijn domein via zonedit naar een gratis email account om het dan met een pop3 connector binnen te halen in exchange

Dit werkt maar geeft een vertraging bij nieuwe mail. En dit is lastig omdat ik mijn mail ook direct laat forwarden naar mijn gsm als notifactie en zo wel op de hoogte ben van een mailtje maar het niet direct kan lezen.

Ik had eerst mijn pop connector ingesteld om elke minuut naar nieuwe mail te kijken maar dat is volgens mij niet zo netjes. (kreeg ook een melding van mijn provider dat ik overlast veroorzaakte op het netwerk en dit is het enige dat daarvoor in aanmerking komt)

Via IMAP krijg je als het goed is direct een melding bij een nieuw mailtje en hoef je dus niet om bepaalde tijden te controleren of er een mailtje is.

Wat ik dus zoek is een programma dat een IMAP account kan controlleren en dan de mails direct forwarden naar mijn exchange server.
Er hoeven geen speciale filters gebruikt te worden, gewoon alles van de IMAP server naar een exchange mailbox.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.