Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN Virus URL + email resulteerd in downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren, Dames
Zojuist kreeg ik via MSN een soort van Virus binnen. Naar mijn idee een simpel iets, maar mijn vraag is hoe te verwijderen.

Er wordt uit het niets een gesprek opgestart, dat wil zeggen zonder dat een van beide partijen dat wil.
Daarna wordt er de volgende link gestuurd: http://www.laat maar zitten.com/pictures.php?/email= (Email adres van jouw) met de mededeling Hey its you!
Vervolgens klik je erop en wordt er er gevraagd een bestand te downloaden. Voor een link waarin gesuggereerd wordt dat er plaatjes staan is dit vreemd maargoed. Daarna word je overspoeld met dezelfde links maar iedere keer een ander e mail adres.
Is hier iemand bekend mee, belangrijker hoe krijg je het weg?
Grtz Coen.

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 18-04-2005 21:03 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit zou hoogst waarschijnlijk een nieuwere variant van Kelvir zijn, Kelvir.k of later (bron). Google moet wel wat resultaten hebben hoe het te verwijderen. Welke virusscanner gebruik je?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Nope werkt niet.... :S

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Wat werkt er niet? Wat heb je allemaal geprobeerd? Wees eens wat duidelijker, want zo kunnen we weinig met je topic. ;)

Signature