Ik zal met de deur in huis vallen: )Gebruik de zoek-functie eens. Ik vind wel wat topics maar de meesten heb ik niets aan of ze zijn te oud voor deze tijd)
Mijn vraag is als volgt: Hoe zit het met de betrouwbaarheid van een externe HD. Ik ben van plan hem zelf te gaan inbouwen in een behuizing. Het word een Maxtor 40GB 5400rpm.
Hoe ga ik hem gebruiken:
*hij ligt de meeste tijd gewoon naast mijn monitor op het bureau om zo nu en dan te worden gebruikt
*ongeveer 5 keer per jaar neem ik hem mee naar school voor een werkstuk of zo
*voor de rest gebruik ik hem wat in mijn huis tussen verschillende pc's
Hoe lang gaat de HD ongeveer mee. Is hij na een half jaar al kapot of gaat hij lang mee (ik doe er natuurlijk voorzichtig mee). Want het is en blijft een HD en mijn ervaringen ermee zijn dat ze snel stuk zijn.
Mijn vraag is als volgt: Hoe zit het met de betrouwbaarheid van een externe HD. Ik ben van plan hem zelf te gaan inbouwen in een behuizing. Het word een Maxtor 40GB 5400rpm.
Hoe ga ik hem gebruiken:
*hij ligt de meeste tijd gewoon naast mijn monitor op het bureau om zo nu en dan te worden gebruikt
*ongeveer 5 keer per jaar neem ik hem mee naar school voor een werkstuk of zo
*voor de rest gebruik ik hem wat in mijn huis tussen verschillende pc's
Hoe lang gaat de HD ongeveer mee. Is hij na een half jaar al kapot of gaat hij lang mee (ik doe er natuurlijk voorzichtig mee). Want het is en blijft een HD en mijn ervaringen ermee zijn dat ze snel stuk zijn.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)