Hoe Q-Dance Rippen.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Alleuw,

Ik denk dat het hier niet om een illegale request gaat, omdat Q-dance de muziek aanbied onder een streaming-nummer. Het is dus geen radio maar een nummer dat je vooruit en terug kan spoelen, en zo vaak kan horen als je wilt. (als dit ook onder illegaal valt dan heb ik de volgende vraag niet gesteld)
Ik zeg het maar ff voorzichtig voordat ik straks door iedereen word ge-asskicket. :)

Mijn vraag:
De de gemiddelde party ganger kent vast wel Q-Dance, op hun website zijn verschillende streams te vinden, mijn vraag is dus hoe ik die streams kan downloaden op mijn pc zodat ik ze ook op mijn portable kan luisteren!
Voorbeeld:
http://www.q-dance.nl/rad...k_14_Dana_In_Qontrol_2012

ThQ

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://downloads.q-dance...._Dana_In_Qontrol_2012.wma

Leef je uit ;) en volgende keer even Beeld -> Bron doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 18-04-2005 20:45 ]

• Wootism
  • Niet online
Jah oke, dat is meestal ook het eerste wat je doet.
Maar dat werkt dus niet... teminste bij mij niet.
Als ik die url probeer te downloaden krijg ik een error dat ik geen toegang heb tot de server :S

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:25

scorpie

Supra Addict

Ik download het gewoon via wget op m'n unix machinetje (kan vast anders, maar dat maakt mij niet uit)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 10:50

Luke!

#Treinbaas
Tijdens het afspelen ff in je temp. internetfiles kijken, kopiëren en plakken.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16
Download accelerator plus downloaden (DAP) Zet hem bij options op regular/accelerated. Zodat hij weergeeft welke optie je kan kiezen bij het downloaden van een bestand. Klik op de link en kies accelerated nu kan je gewoon start download klikken.

• Wootism
  • Niet online
Als ik die link van bijvoorbeeld Tsunami gebruik dan probeert hij de Index.hml down te loaden en krijg ik een error.
Ik zag net dus een andere .WMA file in de source staan die ik wel kan downloaden, maar als ik die dan luister dan heb ik een intro die 2:10 duurt :?

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zie wat je bedoelt, het is een stream en dus niet zo een WMA-bestandje.
Scorperito schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:53:
Ik download het gewoon via wget op m'n unix machinetje (kan vast anders, maar dat maakt mij niet uit)
Gelukkig is wget er ook voor Windows, ik heb het net uitgeprobeerd en dat werkt inderdaad perfect.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ik download hem net als STIMPPYYY met Download Accelerator Plus (Hier te downloaden). Zodra ik de stream open krijg ik automatisch een download venster van DAP.

Ik ben zoiezo erg tevreden over DAP. Snel, overzichtelijk, resume wordt ondersteund en ik heb zelden problemen met downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door OneUp op 19-04-2005 11:29 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Niet lastig te vinden doch op het randje van legaliteit. Liever niet op GoT; als je een dergelijke stream wilt kun je beter contact opnemen met de makers van deze stream :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.