[Repost] Frontpage extensies werken niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Dit is een repost dit omdat de moderator de topic sloot voordat ik nadere uitleg kon geven. Mocht de moderator deze weer willen sluiten geef mij dan in ieder geval ruimte om te reageren of uit leggen hoe of wat. Mischien ben ik namelijk misschien niet duidelijk genoeg wat ik natuurlijk probeer te voorkomen.

Sinds mijn vorige topic zijn er wel ontwikkelingen namelijk dat ik weet dat upperhosting, het bedrijf waar ik mijn site bij host, mij niet helpen kan. Ik krijg namelijk terug dat het probleem niet bij hun ligt en de extensies goed zijn geinstalleerd. Wel zeiden ze dat ik alle .htacces files moest verwijderen maar tevergeefs. Aan hun heb ik dus erg weinig.

Google kan mij ook echt niet verder helpen, ECHT NIET. Er zijn veel pagina's die uitleggen dat je frontpage exenties moet installeren voordat je er gebruik van kunt maken. Anderen geven uitleg over de northbot.htm not found error (die heb ik dus niet, meer) En ook vertellen sites dat je de zin onSubmit="location.href='../_derived/nortbots.htm';return false;" weg moet halen maar ook dat helpt niet.

Ik ben echt ten einde raad. Hieronder de tekst van mijn vorige topic waarin ik mijn probleem uitleg.
Als iemand een site kan geven waar ik mijjn probleem mee kan verhelpen zal ik heus toegeven datik fout gezocht heb maar denk niet dat dat zal gebeuren.

Ik wil in de toekomst met frontpage een bestelllijst maken voor een bedrijf waarvoor ik vrijwillig een website maak. Omdat ik nog niet met formulieren bekend ben probeer ik eerst een simpel formuliertje te maken. Ik maak het met frontpage en heb de frontpage extensies op de server geinstalleerd. De server is van upperhosting. Ik heb verschillende sites bezocht, meeste forums, waar ze hetzelfde probleem besproken maar waar geen oplossingen voor kwamen, daarom open ik maar zelf een topic. Ook heb ik mijn provider gemaild maar nog niks van hun gehoord. Microsoft zelf heeft ook geen oplossingen en ben echt ten einde raad.

Voor de foutmelding zie:
http://www.gielz.nl/_derived/nortbots.htm

Ik hoop dat iemand zonder teveel gezeur mij verder kan helpen want ik |:(

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als ik je goed begrijp probeer je gebruik te maken van het bestand _derived/nortbots.htm maar heb je die niet (meer)? Dan houd het op natuurlijk, als je dat bestand niet hebt kan je het niet gebruiken ook :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• michielvz
AtleX schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:35:
Als ik je goed begrijp probeer je gebruik te maken van het bestand _derived/nortbots.htm maar heb je die niet (meer)? Dan houd het op natuurlijk, als je dat bestand niet hebt kan je het niet gebruiken ook :)
Nee, je begrijpt het verkeerd:

Ik krijg de foutmelding:

You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web server and the FrontPage Server Extensions to function properly.This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Heel raar aangezien de extensies wel goed zijn geinstalleerd.

Verwijderd

Heb je ook een _vti_bin directory met daarin een shtml.dll (of zo iets)?
Zo nee, hoe heb je dan de site aangemaakt? Gewoon een directory aanmaken werkt niet met frontpage-extensies. Je moet echt van uit de frontpage client applicatie, of visual studio of zo'n soort pakket een website aanmaken op de server.

Je kunt op de webserver even met IIS-manager kijken of je website wel een application-web is (tandwiel icoontje, zo niet dan even bij properties op 'create' klikken).

Verder gebruik ik al tijd geen frontpage-extensies meer en dit antwoord komt uit mijn herinneringen...

• michielvz
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:31:
Heb je ook een _vti_bin directory met daarin een shtml.dll (of zo iets)?
Zo nee, hoe heb je dan de site aangemaakt? Gewoon een directory aanmaken werkt niet met frontpage-extensies. Je moet echt van uit de frontpage client applicatie, of visual studio of zo'n soort pakket een website aanmaken op de server.

Je kunt op de webserver even met IIS-manager kijken of je website wel een application-web is (tandwiel icoontje, zo niet dan even bij properties op 'create' klikken).

Verder gebruik ik al tijd geen frontpage-extensies meer en dit antwoord komt uit mijn herinneringen...
Zoeits heb ik ook gelezen maar begreep dat niet helemaal en nog steeds niet. Een website maken op de server ? Ik heb gewoon een lege pagina gevuld met wat test dingetjes, geupload als test.htm, de extensies geactiveerd. Wat bedoelen je met een website maken op de server.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:10

Pelle

🚴‍♂️

Sorry, maar met W&G heeft dit dus ook niks te maken. En ik vind het redelijk van lef getuigen als je gewoon je topic heropent; hij zat niet voor niets op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.