help!!! bestanden weg; na een gebruiker te hebben verwijdert

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Ik heb in 'Mijn computer - beheren - gebruikers' iets veranderd. Ik wilde een nieuwe account maken want dat werd aangeraden om een thuisnetwerk aan te leggen. Omdat ik zag dat er daardoor meerdere accounts ontstonden heb ik de oude gewist. Na opnieuw opstarten blijkt een hele boel bestanden weg te zijn.

Windows herstel heeft geen herstelpunten.

Aangezien er belangrijke bestanden opstonden. Hoop ik dat iemand mij kan helpen, dit op te lossen.

Alvast bedankt!!

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Heb in ieder geval bestanden terug!! Gelukkig. Weet iemand hoe ik de oude user kan herstellen

Verwijderd

Ik weet het niet zeker;

Maar is systeem herstel anders niets?
En anders gewoon gebruiker aanmaken en de bestanden kopieren ;)

Verwijderd

Er zijn diverse pakketten op de markt waarmee je data kunt terugzetten, zie: http://www.google.nl/sear...a+recovery+software&meta=

Verwijderd

4 minuten later je bestanden ineens terug? Dan had dat 'help!!!' ook wel uit je topictitel gekund denk ik :)

Ik denk inderdaad dat een nieuwe user aanmaken de enige optie is om het nog terug te zetten. Systeem herstel moet overigens wel werken, alleen als je geen restore point hebt wordt het iid lastig (dan moet je erg ver terug).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:39 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Operating Systems - FAQ zou toch heel veel duidelijk moeten maken. Individuele gebruikers restoren op een standalone is vziw niet mogelijk. Hierover kan je ook zat info vinden. Gewoon even je backup terugzetten.

Help!!!1 in de titel doet het hier ook niet zo goed. We zijn hier geen helpdesk, en ieder probleem heeft dezelfde prioriteit. Zoals je in Windows Operating Systems - Policy hebt kunnen lezen had daar het OS moeten staan. Lees in ieder geval dat document en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door over hoe het er hier aan toe gaat. Ik zie geen inzet en info over de ondernomen acties en sluit daarom dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.