Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kleine casemod met plexiglas

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vriend van me heeft een plaat van 30bij30 plexiglas. Uiteraard moet dit in de kast van zijn PC belanden. Maar nu was de vraag, waarmee kan hij het beste de figuur uit de kast snijden?

Wellicht een vrij simpele vraag, maar ik kon meerdere mogelijkheden bedenken en wou toch de ervaringen en/of meningen van andere graag horen.

Mvg,
Ps. ik had de FAQ al gelezen...maar toch ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 17:29 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Voor een ingewikkelde figuur de Dremel, een makkelijke figuur de decoupeerzaag... Eventueel een figuurzaag voor dunnere alu zijwanden, met SECC (staal) is dat al moeilijker. Maar dat had je ook met de search kunnen vinden :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tim_R op 18-04-2005 17:31 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Eventueel nog met een "al machtige dremel" _/-\o_ of vijl om het netjes af te werken.

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik weet genoeg. Met wat ik hier nog even snel heb gehoort, wat ik zelf wel had bedacht en de FAQ moet ik toch genoeg info hebben. ;) Bedankt voor de reacties

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 14:06

oshiro

Chill, dude.

Ff een vraagje wat betreft het lijmen van plexiglas (kon het in de FAQ en search niet vinden):
wat kan je nu als beste lijm gebruiken, en wel zo dat de achterkant er ook nog mooi uit zien?
Ik heb mijn voor eerste window met twee-componenten lijm gebruikt, maar dat is geen beste oplossing. Ik krijg de twee componenten niet goed bij elkaar ;)

Dus wat is nu de beste lijm om een window vast te zetten?

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Verwijderd

Dotje doorzichtige kit doet het goed...

Verder kan je op bison.nl ofzo de lijmselector doen ;)

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:50
Met aceton en ether kun je goed plexi lijmen. Ether zul je moeilijk aan kunnen komen, aceton (zit oa in nagellakremover) eventueel bij de apotheek. Let wel op dat je beide goedjes niet al te stevig inhaleert....

Verwijderd

Zoek...

http://gathering.tweakers...xiglas+bewerken&where=GoT

De 2de hit is toch niet het antwoord zeker?

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
@fauna: ether is gewoon vrij te verkrijgen bij de apotheker hoor, daarjuist nog maar pas 250ml afgevult voor verkoop :) (In België dan toch, ik weet niet hoe het in NL is)

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 08:16

orca

Zwem goed, Broeder.....

een dremel en plexi heeft het nadeel dat het plexiglas gaat smelten als het warm wordt...

laag toerental en rustig door het materiaal heen gaan. zoals gezegd zou een figuurzaag het eigenlijk beter doen dan de dremel

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zoals PCModders al aangeeft: Vragen over plexiglas zijn al vaker langsgekomen, met de zoekfunctie kan je ze + de antwoorden terugvinden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.