Heb een aantal weken geleden nav 2005 geinstalleerd en het werkt tot alle tevredenheid, echter
Sinds een dag of 2 springt mijn cursor van mijn logitech cordles muis na rechts en kan ik geen sneltoets gebruiken van mijn cordless toetsenbord, alle ander functies werken gewoon. Drivers zijn geinstalleerd en de batterijen zijn reeds vervangen.
Nu krijg ook allerlei foutmeldingen van nav 2005 zoals het niet willen opstarten en het missen van verschillende .ddl files. Ook kon nav 2005 niet deinstalleren. Hij miste een bepaald bestand en sloot zelf af.
Ik heb daarna het tootje SymNRT gedl. om nav te kunnen verwijderen en opnieuw te kunnen installeren, echter als ik nu nav wil gaan installeren krijg ik na verloop van tijd deze foutmelding :
interne fout 2753 SAVScan.exe3333244E_F73A_407A_B74A_569A9E09D5B3.
Waarna nav zich zelf deinstalleerd!
Wat ik heb gedaan
nav via windows geprobeerd te deinstalleren
SymNRT gedl. en nav verwijderd.
nav opnw geprobeerd te installeren
sp2 geinstalleerd nav gaf geen problemen
drivers logitech opnw geinstalleerd
batterijen vervangen
Vraag wat is hier aan de hand!
Duid dit misschien op een vervuilde register!
Sinds een dag of 2 springt mijn cursor van mijn logitech cordles muis na rechts en kan ik geen sneltoets gebruiken van mijn cordless toetsenbord, alle ander functies werken gewoon. Drivers zijn geinstalleerd en de batterijen zijn reeds vervangen.
Nu krijg ook allerlei foutmeldingen van nav 2005 zoals het niet willen opstarten en het missen van verschillende .ddl files. Ook kon nav 2005 niet deinstalleren. Hij miste een bepaald bestand en sloot zelf af.
Ik heb daarna het tootje SymNRT gedl. om nav te kunnen verwijderen en opnieuw te kunnen installeren, echter als ik nu nav wil gaan installeren krijg ik na verloop van tijd deze foutmelding :
interne fout 2753 SAVScan.exe3333244E_F73A_407A_B74A_569A9E09D5B3.
Waarna nav zich zelf deinstalleerd!
Wat ik heb gedaan
nav via windows geprobeerd te deinstalleren
SymNRT gedl. en nav verwijderd.
nav opnw geprobeerd te installeren
sp2 geinstalleerd nav gaf geen problemen
drivers logitech opnw geinstalleerd
batterijen vervangen
Vraag wat is hier aan de hand!
Duid dit misschien op een vervuilde register!