Toon posts:

[Script] pagina in een frame openen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site met frames (ID's: top, menu en page) die in de index.asp staan

Als je rechtstreeks naar de pagina gaat bv. www.pagina.nl/verkoop.html dan wordt alleen verkoop.html geladen en niet eerst de index.asp waarin de frames staan. Het is dus de bedoeling als je www.pagina.nl/verkoop.html invult, dat verkoop.html in het frame "page" komt te staan. Het is mogelijk maar hoe moet het?

Gerben

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Move naar w&g lijkt me gepast.
Buiten dat kun je met javascript detecteren of je in een frameset zit, en zo niet dan laad je hem alsnog.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Dit is zeer goed mogelijk.
Een klein stukje Javascript kan dit voor je doen.
Kijk bijvoorbeeld hier:

[rml][ Javascript] Pagina forceren om in een frame te laden *[/rml]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 07:49

TwoR

Gekleurde stippen

gewoon zoiets:
code:
1
2
3
4
5
6
7
   <script>
    if (document == top.document)
    {
        top.document.location.href="adres hier";

} 
    </script>

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08

BCC

Of geen frames gebruiken... dat is natuurlijk ook een oplossing :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Javascript/html e.d. hoort in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting.

Toch sluit ik je topic i.p.v. dat ik hem verplaats omdat wat je vraag redelijk basiskennis betreft van HTML. Iets waarvan we hier verwachten dat je zoiets zelf onder de knie kan krijgen.

Lees AUB eerst P&W FAQ - De "quickstart" eens door voordat je een nieuw topic opent.

[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 18-04-2005 16:20 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.