Hope for the best, prepare for the worst...
PRobeer hem nog eens in een andere pc.
ik heb er ook zo eentje gemold. usb ding was gewoon stuk. niks aan te doen.
ik heb er ook zo eentje gemold. usb ding was gewoon stuk. niks aan te doen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Wordt de geheugenstick in Windows Verkenner herkend? Je kunt proberen met de partioneringstool van de fabrikant de stick overnieuw te formatteren. Heb je caching van de stick aan of uit staan. Als die aan staat moet je altijd verwijderen met " Hardware veilig verwijderen" optie.
Helpt dit niet? Ga naar Apparaatbeheer en zoek de stick op. Kies installatie ongedaan maken. Je moet eventueel opniuw opstarten. Hoe kom je bij Apparaatbeheer? Start--> Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Apparaatbeheer.
In het geval je opnieuw bent opgestart zal Windows hem wellicht weer vinden. Als dit niet het geval en je niet opnieuw hoeft op te starten laat dan zoeken naar nieuwe apparaten.
Iets anders. Heb je caching van de stick aan of uit staan? Als die aan staat moet je altijd verwijderen met " Hardware veilig verwijderen" optie.
Helpt dit niet? Ga naar Apparaatbeheer en zoek de stick op. Kies installatie ongedaan maken. Je moet eventueel opniuw opstarten. Hoe kom je bij Apparaatbeheer? Start--> Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Apparaatbeheer.
In het geval je opnieuw bent opgestart zal Windows hem wellicht weer vinden. Als dit niet het geval en je niet opnieuw hoeft op te starten laat dan zoeken naar nieuwe apparaten.
Iets anders. Heb je caching van de stick aan of uit staan? Als die aan staat moet je altijd verwijderen met " Hardware veilig verwijderen" optie.