[VB.NET/Oracle/IIS] Na 3 fouten een time-out

Pagina: 1
Acties:

• Bats
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 10:54
Hallo,

Op de webserver hebben wij een webservice draaien. Daarop kan aan de hand van bijv. een polisnr
gegevens opgehaalt worden. Wanneer er een niet bestaand polisnummer wordt ingevult dan
wordt er een Exception terug gegeven. Wanneer er voor de 3e keer een exception wordt terug
gegeven krijg ik een time out. De webservice slaat vast (dat wil zeggen dat wanneer ik een bestaand
polisnr invoer ik nogsteeds een time-out krijg) totdat de webservice wordt gereset.
Wanneer ik alleen maar bestaande polisnr invul komen er geen problemen.

Bij mij op de localhost draai ik de zelfde webservice. Verschillen met de server zijn:
IKSERVER
Winxp proWin server 2000
Volledige VS.NET.NET Framework
Geen certificaten/SSLWel certificaten/SSL

Bij mij draait alles goed. Wanneer ik 100 Exceptions krijg slaat de webservice nog steeds niet vast.

Werking van programma:
Soap komt binnen
Connectie met oracle
Wordt gekeken of de binnen gekomen waarden goed zijn of niet
Wordt een zoekopdracht uitgevoerd
Wanneer iets gevonden Soap bericht terug
Wanneer niks gevonden of een fout Exception terug
Vlak voor mijn soap of exception wordt terug gegeven (Dispose en close van Oracle connectie's)

Ik denk dat er dus geen fout in de code zit, omdat het op de localhost goed draait(zonder vast te
slaan). Zijn er anders instellingen in IIS die ik over het hoofd zie?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Uiteraard heb je je logfiles al doorgekeken naar eventuele meldingen? Welke meldingen krijg je?

Daarnaast horen instellingen e.d. in Software Algemeen en niet in Programming & Webscripting. Zie ook P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

Move -> SA

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney