[ASUS Server barebone] Location Switch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

Topicstarter
Ik heb recent een ASUS Server barbone aangeschaft (Mijn eerste "echte" server), maar vraag me nu toch af wat de Location Switch is. Deze zit aan de voor- en achterkant, met een leuk blauw ledje aan beide kanten. Het geheel werkt als een Hotel-Schakeling.

Nu heb ik de handleiding doorgespit, maar daar staat nergens een aanwijzing mbt het gebruik van de Location-switch. Ook het zoeken op Google heeft weinig opgeleverd. (searchphrase: Location switch server).

Nu vind ik het een prachtig blauw ledje, maar ik vroeg me af of iemand me kan vertellen wat ik met deze switch kan :?

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move PNS > CSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
En waarom post je dan in PNS?

Dit is een hardware vraag.

Waarschijnlijk waar dit ledje voor dient is om te kijken welke server je precies te pakken hebt. Denk eens even aan een 42U kast, en je moet server 27 uitschakelen, en loskoppelen. Nu laat jke gewoon het ledje branden op afstand, en je kan het bijna niet meer verkeer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

Topicstarter
Rolfie schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:47:
En waarom post je dan in PNS?

Dit is een hardware vraag.
Omdat het op gewone Computer hardware niet zit, en het iets server specifieks was (dacht ik ..)
Rolfie schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:47:
Waarschijnlijk waar dit ledje voor dient is om te kijken welke server je precies te pakken hebt. Denk eens even aan een 42U kast, en je moet server 27 uitschakelen, en loskoppelen. Nu laat jke gewoon het ledje branden op afstand, en je kan het bijna niet meer verkeer doen.
Klinkt iid erg aannemelijk, had het zelf kunnen bedenken. (En toch kom je er al 2 avonden niet op)

Rampen bak 2004