Toon posts:

[2003] Policy om detailed view in te stellen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers.,

Ik ben erachter dat er volgens mij geen standaard policy is voor het volgende mss kunnen jullie me helpen iets uit te vogelen waardoor het wel mogelijk wordt..

**Dit zou de vraag zijn,
Een policy waardoor op alle werkstations de mapopties standaard op detailed komen te staan.

Er moet hier toch een megelijkheid voor zijn

grt

Verwijderd

waarom zou je dit uberhaupt als policy willen? dit is imho gewoon een gebruikers instelling. sommige mensen vinden details handig, anderen niet...

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor een klein bedrijfje waar de mensen er niet zo'n verstand van hebben wat ze mee bezig zijn dus de vieuw optie is uitgeschakeld.
Op dit moment opzoek naar de regitry key van view om hem op die manier uit te kunnen schakelen

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 10:24
Dit zal best een registryinstelling zijn. Waar die zit weet ik niet, maar je kan een scan doen op wijzigingen in de registry met het progje regmon.exe
Hiermee haal je vast wel de instelling tevoorschijn die je nodig hebt.

Succes

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

Berimbau schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:20:
Dit zal best een registryinstelling zijn. Waar die zit weet ik niet, maar je kan een scan doen op wijzigingen in de registry met het progje regmon.exe
Hiermee haal je vast wel de instelling tevoorschijn die je nodig hebt.

Succes
regmon en filemon kun je dus downloaden bij www.sysinternals.com waar nog meer tools handig voor beheerders staan. Het is waarschijnlijk een instelling in de registry in een van de shell dingen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Aanvulling: En die registry instelling kun je daarna makkelijk zelf in een policy knutselen :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit - enkel 'Windows 2000 Policy' vertelt niet zo heel veel over je topic natuurlijk ;)

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
in deze key staan sommige explorer settings.
Het is een per user setting.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState]

wat voorbeelden
"Use Search Asst"="no"
"FullPath"=dword:00000001
"FullPathAddress"=dword:00000001
"Settings"=hex:0c,00,02,00,1b,01,e7,77,60,00,00,00

Tweak!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Voorzichtige kick want ik heb het zelfde probleem.

Gezocht op inet maar tot op heden geen oplossing kunnen vinden die werkt.
Pagina: 1