Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton Systemworks 2005 geeft een windows vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dagen geleden de 2005 versie van Norton Systemworks op mijn computer thuis gezet. En sindsdien loopt windows vast na een aantal seconden na het opstarten.Ik kan wel inloggen, maar niet veel later, kan ik niks meer. Ik heb dus geen tijd om Norton alsnog te uninstalleren. Kent iemand dit probleem en kan ik dit oplossen zonder windows opnieuw te hoeven installeren?
Alvast bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En als je nou in veilige modus opstart? Dan zou je wel moeten kunnen unitstallen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:10:
En als je nou in veilige modus opstart? Dan zou je wel moeten kunnen unitstallen :)
nog niet geprobeerd, maar denk je dat het probleem dan verholpen is? En in de veilige modus runt hij het programma niet waardoor (denk ik) windows vast loopt?

Verwijderd

Had je nog een andere anti virus scanner er op staan?
Even opstarten naar de veilige modus (F8) en daarna naar :
Start-Uitvoeren- msconfig intikken

Daar in het tabblad Services op "Alle Microsoft Services verbergen" aanvinken (boven de OK knop)
En in de lijst kijken of er nog services draaien van vorige AV scanners en zo niet alles van Norton/Symantec uitvinken en dan in het tabblad "Opstarten" nog even "ccapp" uitvinken en dan zou je wel normaal op moeten kunnen starten.

Als je dus nog wel een andere AV had dan staat er ook nog wat in het tabblad "Opstarten".