Toon posts:

Outlook agenda probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij een aantal gebruikers de volgende melding. Zij hebben hun agenda gewoon geopend en doen op dat moment geen bewerkingen.

"Kan de informatie over het terugkeerpatroon van 'persoon' niet vinden"

Wie kent dit probleem?

Ik heb de volgende optie geprobeerd om outlook op te schonen.

outlook.exe /CleanFreeBusy
Outlook.exe /CleanSchedPlus
outlook.exe /CleanReminders

We gebruiken de volgende software. We maken geen gebruik van PST of OST

Client: NT 4.0 SP 6A
Office XP SP2

Server: Windows 2000 server
Exchange 2000

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje O-)

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Is die persoon toevallig iemand waarmee diegene met het probleem een recurring event heeft? Is die persoon die genoemd wordt in de foutmelding toevallig iemand waarvan het Windowsaccount gedisabled is? Verwijderd is? Geen mailbox meer heeft?

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Recurring events die problemen zouden kunnen geven verwijdert. Toch blijft het terug komen.

Is die persoon toevallig iemand waarmee diegene met het probleem een recurring event heeft? Ja, Is die persoon die genoemd wordt in de foutmelding toevallig iemand waarvan het Windowsaccount gedisabled is? Nee,
Verwijderd is? Nee,
Geen mailbox meer heeft? Nee,
.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

hmmmm....en staan in de agenda van de andere persoon ook geen verwijzingen terug? Geen idee of dat uberhaupt zou kunnen, maar ik probeer ook maar wat op tafel te leggen natuurlijk ;).

Het zou namelijk kunnen dat er een recurring event is ingesteld welke ook betrekking heeft op agenda's van andere gebruikers. Wanneer je dan de event weghaalt bij 1 gebruiker en deze heeft geen rechten om dat geintje in de andere agenda's te doen, dan zou je wellicht deze problemen kunnen krijgen.

Maar dan nog vind ik het een heel vaag gebeuren....en zou ik het verders niet echt weten...sorry m8.

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken deze persoon gebruikt ook een palm icm outlook zou dat ook nog problemen kunnen geven?
Pagina: 1