Toon posts:

Heb snel een DB9 kabel nodig omg. Utrecht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een hele hoop internetsites aan het afgaan van winkels in omgeving Utrecht maar ik kan op de sites zelf niets vinden (paradigit, computerland, dynabyte, mycom).

Voor de duidelijkheid ik zoek een seriele DB9 (null-modem) kabel MALE <--> FEMALE.
Deze heb ik nodig om van de console-poort op een switch naar een laptop te connecten.

Wie weet bij welke winkel ze deze kabel vast wel zullen hebben? alvast bedankt!!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 12:00
male <--> male <--> losse convertor (male <--> female) ?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Probeer het bij Radio Centrum (als die er nog zit), daar heb je grote kans.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
yamahabest schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:22:
male <--> male <--> losse convertor (male <--> female) ?
Ik heb hier nu alleen een male - male liggen. een converter is idd misschien ook een oplossing...
maar enig idee welke winkel omg. utrecht dit zal hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Een null-modem kabel van Male naar Female bestaan toch gewoon?? (nu begin ik te twijvelen)

Ik heb hier een DB9 kabel liggen van MALE naar MALE, als ik nu gewoon een FEMALE - FEMALE DB9 kabel erbij koop, kan ik deze dan aan elkaar connecten en gebruiken?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij een nullmodemkabel zijn de aders gekruist, dus simpelweg een male op een femal zetten gaat niet werken ;)
Winkel in Utrecht die ze heeft: Paradigit (zie www.paradigit.nl )
Directe link: http://www.paradigit.nl/pdf/10005739v.html

Gender changers, hebben ze niet voor het type dat jij zoekt, maar aangezien die nullmodem F-F is kun je daar die M-M op hangen en dat zou moeten werken :)

[ Voor 39% gewijzigd door The Eagle op 18-04-2005 15:09 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Help! Help! Snel! Snel!

GoT Huisregels

Als je snel iets nodig hebt, bel de winkels op (zie pricewatch voor contactgegevens enzo), GoT is geen spoedhelpdesk...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.