Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Ik weet wel een bedrijf die dat voor jou doet maar dat gaat je wel kosten:
http://www.hometheater.nl/
Die gast heet Frank en die doet ook ISF-calibratie aan tv's.
http://www.hometheater.nl/
Die gast heet Frank en die doet ook ISF-calibratie aan tv's.
Ik zou het gewoon proberen. Ik heb mijn inmiddels verkochte sony21inc ook scherp gesteld. ffe een uurtje aanzetten zodat hij optimaal warm is. Kap eraf aanzetten en draaien maar
Pas wel op de delen waar stroom op staat !!
Pas wel op de delen waar stroom op staat !!
Asus Zenbook i7 256gb
Hmm.. om zomaar in het wild te gaan draaien heb ik niet zo´n zin in 
Niemand een idee waar die afkortingen voor staan?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Dat is inderdaad niet slim nee, je kunt het beste eerst de monitor goed van binnen bekijken. De instelling voor de focus zit meestal op de flyback transformator. Dit is het bakje waar ook die dikke zuignap aan vast zit. Het komt ook wel voor dat er helemaal niet een focus knop op zit, dus kijk eerst maar even of er potmeters op die trafo zitten (soms 1 soms 2). Misschien dat je hier nog wat aan hebt.Griffin2k schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:22:
Hmm.. om zomaar in het wild te gaan draaien heb ik niet zo´n zin in
De BKG en DRIVE Waarden die waren dus puur voor de kleuren.. RGB
duh haha...
De SUB.CONT was om het contrast van het hele beeld in te stellen...
Dus deze opties vallen helaas allemaal weg....
Dus ik zal de optie van Wibopeter eens moeten volgen... vanavond de bak opentrekken en dan eens kijken.
Ik ben qua monitoren niet echt een techneut, maar weet wel dat er een flinke spanning op kan staan.. nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Andere opties?
De SUB.CONT was om het contrast van het hele beeld in te stellen...
Dus deze opties vallen helaas allemaal weg....
Dus ik zal de optie van Wibopeter eens moeten volgen... vanavond de bak opentrekken en dan eens kijken.
Ik ben qua monitoren niet echt een techneut, maar weet wel dat er een flinke spanning op kan staan.. nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Andere opties?
Je moet niet gaan draaien aan knopjes waarvan je niet weet wat ze doen
Ik heb van een (gelukkig) oude 15" de kleuren daarmee dusdanig ontregeld dat ze niet echt lekker meer kloppen 
De focus-schroef zit inderdaad aan het zwarte kastje op de printplaat waar de rode draad heengaat die aan die zuignap op de beeldbuis zit. Daar zit ook een brightness schroef op (meestal tenminste,kheb hier helaas een monitor waarbij dat niet het geval is die veel te donker is...
).
Maar pas wel op, door die rode draad loopt 25000 volt of meer, dit is niet dodelijk maar schijnt je wel een flinke oplawaaier te geven
Altijd zorgen dat je niks onnodig aanraakt aant ding 
succes
De focus-schroef zit inderdaad aan het zwarte kastje op de printplaat waar de rode draad heengaat die aan die zuignap op de beeldbuis zit. Daar zit ook een brightness schroef op (meestal tenminste,kheb hier helaas een monitor waarbij dat niet het geval is die veel te donker is...
Maar pas wel op, door die rode draad loopt 25000 volt of meer, dit is niet dodelijk maar schijnt je wel een flinke oplawaaier te geven
succes
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Scatman_II: ik hoorde van een klasgenoot wat die waarden konden zijn, dus ik wist dat deze toch niet echt gevaarlijk waren
Ze waren ook makkelijk te bereiken en heb goed opgelet dat ik niets anders zou raken... Dus dat was geen probleem..
Ik kan deze 21" goed gebruiken nu aangezien mijn andere monitor het begeven heeft.. dus ik wl hem wel repareren als die mogelijkheid er is
Ze waren ook makkelijk te bereiken en heb goed opgelet dat ik niets anders zou raken... Dus dat was geen probleem..
Ik kan deze 21" goed gebruiken nu aangezien mijn andere monitor het begeven heeft.. dus ik wl hem wel repareren als die mogelijkheid er is
Pagina: 1