Toon posts:

NL, DK en UK/US in T9. kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de meeste mobieltjes hebben meerdere talen in hun T9. in Nederland gekochte mobieltjes tyisch NL (duh), engels en nog wat europese talen. Een in Denemarken gekocht mobieltje bevatte weliswaar NL als menutaal, maar niet als T9 (die had deens/zweeds/fins/noors/ijslands/engels).

Nu wil ik een mobieltje met zowel deens, nederlands en engels als T9 taal. Kan dat??? Direct te kopen of flashbaar?
Ik heb nog een nokia 6310i, nokia 6600 (Symbian) en samsung D500 liggen. Ik ben naar het kijken naar een nokia 6230i en 6680 (Symbian) of die dat kunnen.

ps De D500 heb ik gekocht maar ik kan niet wennen aan Samsung na mijn vorige Nokia toestellen die mag er weer uit :9

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Excuus voor het heropenen van dit topic, maar...

Dit wil ik dus ook, maar dan met een Nokia 6220 uit Singapore. Deze heeft namemlijk alleen de T9 mogelijkheden voor Engels, Chinees en Maleis.
Ik wil dus graag een T9 Nederlands er opzetten.

Ik heb nog een 6110 liggen met T9 Nederlands, kan ik die overzetten met bijvoorbeeld Nokia suit?

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RustyTank schreef op zondag 04 december 2005 @ 05:28:
Excuus voor het heropenen van dit topic, maar...

Dit wil ik dus ook, maar dan met een Nokia 6220 uit Singapore. Deze heeft namemlijk alleen de T9 mogelijkheden voor Engels, Chinees en Maleis.
Ik wil dus graag een T9 Nederlands er opzetten.

Ik heb nog een 6110 liggen met T9 Nederlands, kan ik die overzetten met bijvoorbeeld Nokia suit?
Nee, dat gaat niet lukken.

Maar voor een normaal bedrag kan je meestal wel de Nederlands taal erin laten flashen bij een Nokia Service Point

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"