Hoi,
Ik heb een probleem. Ik heb een shop gemaakt in php en de volgende script weergeeft de producten uit een bepaalde catagorie:
Maar nu wil ik dat het systeem 2 producten naast elkaar weergeeft, maar dat krijg ik maar niet goed voor elkaar. Het is me wel gelukt met scriptjes die directory met afbeeldingen uitleest en 2 afbeeldingen naast elkaar plakt maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Met vriendelijke groeten,
Sebastiaan
Ik heb een probleem. Ik heb een shop gemaakt in php en de volgende script weergeeft de producten uit een bepaalde catagorie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <?
include "mode.php";
include "header.inc";
$query = mysql_query("SELECT * FROM product WHERE sid='$sid'");
?><style type="text/css">
<!--
body {
background-color: #FFDFE7;
}
-->
</style>
<table border="0">
<tr>
<?
while ($row = mysql_fetch_row($query)) {
if ($row[6] == "none") {
$img = "[img]\"images/na.jpg\"[/img]";
} else {
$split = explode("../", $row[6]);
$row[6] = $split[1];
$img = "[img]\"$row[6]\"[/img]";
}
echo "</tr><tr>";
echo "<td class=\"standard\" align=\"center\"><a href=\"detail.php?id=$row[0]\" class=\"standard\">$img</a></td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td class=\"standard\" align=\"center\"> << <a href=\"detail.php?id=$row[0]\" class=\"standard\" >$row[3]</a> >> </td>";
}
?>
</tr>
</table> |
Maar nu wil ik dat het systeem 2 producten naast elkaar weergeeft, maar dat krijg ik maar niet goed voor elkaar. Het is me wel gelukt met scriptjes die directory met afbeeldingen uitleest en 2 afbeeldingen naast elkaar plakt maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Met vriendelijke groeten,
Sebastiaan