Simpele DVD speler: Welke is aan te bevelen?

Pagina: 1
Acties:

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 14:37
Ik wil voor een stichting waar ik vrijwilliger ben, een DVD-speler vervangen. De DVD-speler wordt gebruikt om de beamer aan te sturen. Wat vooral belangrijk is, is dat hij ook beschrijbare DVD's kan afspelen. Bij de stichting worden namelijk vele videoverslagen gemaakt, die af moeten worden gespeeld met de DVD-speler.
Nu is mijn vraag: Welke, niet te dure, DVD-speler is hiervoor geschikt? Je ziet heel veel DVD-speler (o.a. bij de Blokker). De DVD-speler, die er nu stond, was een ProvSision 3100 van de Blokker, één grote ramp. Om niet weer met zo'n brak ding opgescheept te zitten, graag jullie reactie.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
www.dvdrhelp.com en dan dvdplayers kan je kijken wat een eventuele speler die je tegenkomt aan kan kwa gebrande dvdrs

• ernstblaauw
andreict schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:56:
www.dvdrhelp.com en dan dvdplayers kan je kijken wat een eventuele speler die je tegenkomt aan kan kwa gebrande dvdrs
Dat is een handige site! Iemand nog een tip wat betreft een aanbieding die nu ergens loopt?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
er wordt beweerd dat cyberhome heel goed is. Mensen hebben er zelfs een paar van gekocht. Kwaliteit en toch goedkoop

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02 16:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Meestal kunnen die goedkope "onbekende merk spelers" echt alles afspelen. Maar voor een beamer is ondersteuning voor "progressive scan" geloof ik wel aan te raden. En die spelers zijn dan geloof ik iets duurder...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-02 07:39

Dr C

met C en CK

Mensen hebben er zelfs een paar van gekocht.
joh!;)

Ik ben het overigens wel met je eens. Die cyberhome dvd spelers zijn erg goed. Je zou ook eens kunnen kijken naar a-merk dvd spelers. Ik geloof dat Sony ze al vanaf 90e verkoopt (bij Mediamarkt), dan heb je zoiezo iets goeds.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• ernstblaauw
Nyarlathotep schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:25:
Meestal kunnen die goedkope "onbekende merk spelers" echt alles afspelen. Maar voor een beamer is ondersteuning voor "progressive scan" geloof ik wel aan te raden. En die spelers zijn dan geloof ik iets duurder...
We hadden een goedkope (die van Blokker), en ik zag op de beamer geen lijnen omdat er niet gedeinterlaced werd. Betekent dat de beamer dat doet?
En wat denken jullie van de Grundig GDP 1400 (http://www.grundig.com/produkte/dvd/dvddetail.html, scroll naar onderen) bij de Kijkshop voor 70 euro?

[ Voor 13% gewijzigd door ernstblaauw op 18-04-2005 15:56 ]

Pagina: 1