Vreemd probleem met tv out

Pagina: 1
Acties:

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-07 14:11
Weet niet precies of ik wel in eht goede forum post maar probeer eens een schot te wagen.
Ik heb geprobeerd met mijn pc de link te leggen naar de tv door tv out te gebruiken. Nu heeft mijn videokaart alleen s-video uit en ik heb dus met behulp van een gewone scart kabel een link gelgd naar de tv. Ook een andere kabel gebruikt voor het geluid. Alles werkte prima en zeker naar behoren, totdat ik de xbox aansloot op de scartaansluiting van de tv. Heb daarna weer geprobeerd een film te kijken via pc naar tv alleen nu zag ik dat het beeld vervormd was en rare kleuren weergaf. Mijn xbox kan ook ntsc spellen spelen en misschien dat de xbox aansluiting iets veranderd heeft, want nadat ik na het spelen weer de pc erop aansloot op de tv was mijn beeld dus niet goed. Nu d8 ik probleempje in windows dus gooi alles er ff af. Nu het vreemde het probleem blijft, want zelfs met opstarten van mijn pc zie ik iets vreemds. De pc start goed op alleen gebruikt het maar de helft van mijn beeldscherm. Ook de installatie van windows was de helft van mijn beeldscherm grootte. Nadat windows erop stond liet ook windows maar een helft grootte van mijn beeldscherm te grbuiken. Ik de neiuwe drivers installeeren van mijn ati radeon 9700 pro en nu is beeldscherm weer goed.

Al met al een vreemd probleem en ik denk dat er sommige instellingen misschien in de bios niet goed staan??

Misschien dat er anderen zijn die wat tips/advies voor me hebben?

PSN: libbes1979