Uit mijn isra kastje komen 2 kabels. Ik heb een telefoonaansluiting in de woonkamer en eentje op de slaapkamer. Dus ik vermoed dat ze daar voor zijn. Ze zijn aangesloten op 1A 1B van de ISRA
van kabel 1 gaat er een rood draadje naar aansluiting 1A en een blauw draadje naar 1B
van kabel 2 gaat er een rood draadje naar aansluiting 1A en een blauw draadje naar 1 B
Volgens de handleiding moet ik de adsl splitter gelijk naar het isra doosje plaatsen maar dan moet ik weer een lange kabel leggen vanaf splitter naar de modem (in de woonkamer).
Is het nu ook mogelijk om de adsl splitter in de woonkamer te plaatsen voor de telefoon en een andere adsl splitter voor de telefoon op de slaapkamer ?
Wat is de maximale lengte van kabels die kunnen gebruikt worden tussen:
- isra <> adsl splitter
- splitter <> modem
- modem <> pc
wat voor een soort kabels worden dan aangeraden.
Ala ik een 2e splitter wil gebruiken, kan ik die dan overal kopen ?
Peter
van kabel 1 gaat er een rood draadje naar aansluiting 1A en een blauw draadje naar 1B
van kabel 2 gaat er een rood draadje naar aansluiting 1A en een blauw draadje naar 1 B
Volgens de handleiding moet ik de adsl splitter gelijk naar het isra doosje plaatsen maar dan moet ik weer een lange kabel leggen vanaf splitter naar de modem (in de woonkamer).
Is het nu ook mogelijk om de adsl splitter in de woonkamer te plaatsen voor de telefoon en een andere adsl splitter voor de telefoon op de slaapkamer ?
Wat is de maximale lengte van kabels die kunnen gebruikt worden tussen:
- isra <> adsl splitter
- splitter <> modem
- modem <> pc
wat voor een soort kabels worden dan aangeraden.
Ala ik een 2e splitter wil gebruiken, kan ik die dan overal kopen ?
Peter