Toon posts:

:'( 2

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijk vind ik het jammer dat het eerste draadje dicht zit, want er werd nu eens op een wat rustigere manier over gebeurde zaken gepraat.

Jammer, maar niks aan te doen ;)

Ik hoop iig dat we weer verder kunnen!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het jammer dat het eerste draadje dicht zit
Ik ook.

"Jezelf kwetsbaar opstellen" en "niet op een voetstuk plaatsen" is iets anders dan alleen reageren op posts waar je zin in hebt, en vervolgens de thread sluiten om daarmee elke vorm van verdere discussie onmogelijk te maken.
Dat Fempie zelf uitgepraat is zegt niet dat anderen dat ook zijn. En door een slotje plaats hij zich zeker wél, op een onaangename manier, boven zijn discussiepartners.

Maar ja. Dat is de gang van zaken hier.

Verwijderd

Topicstarter
Hum, ik had gewoon het idee dat er naar elkaar geluistert werd, das alles.

Daarom vind ik het jammer van dat slotje.

Het is volgens mij altijd beter om er rustig over te praten dan te zeggen zand erover, slotje erop. En volgens mij ging het in mijn draadje er redelijk normaal aan toe vergeleken met andere draadjes over dit onderwerp.

Als iedereen vind dat het genoeg is geweest houden ze vanzelf op met posten!

Verwijderd

Ik denk dat het zo wel genoeg is. Iedereen heeft zo'n beetje zijn / haar mening kunnen geven, en als er nog zaken uitgesproken dienen te worden is dat mijns inziens een zaak tussen de betrokkenen. Zij dienen dit dan maar in een prive discussie uit te vechten. Het lijkt me niet nodig om de naam van T.net dan wel GoT nog verder te schaden.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nee, lijkt me ook. Al denk ik wel dat t een soort litteken heeft 8ergelaten bij een aantal userz. Tzou niet eenz zon big a deal zijn geweest als t openlijk was gebeurt en dan een ;) smilie er8er ofzo (ook al vind je op dat moment anderz).

Life goes on (even beyond GoT :P) (beyond??? Hoe schrijf je da?)

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 08:42

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Kijk, zo leer je je medetweakers weer eens beter kennen, de afgelopen anderhalve dag. >:)
Ik ga er vanuit dat wat gezegd is in de orginele thread nooit de funktie heeft gehad om mensen te beschadigen en te beledigen, alleen om af te reageren. Dat is toch gebeurd, en de meeste schrijvers in die thread hebben hun excuses gemaakt, en van de resterende kan ik alleen maar hopen dat ze nog eens de betekenis van het woord verantwoordelijkheid leren. Gezien het feit dat de meeste adjes en mods gisteren wel een niet zo erg relaxte dag gehad zullen hebben, en het wel uit hun hoofd zullen laten dit soort dingen weer te doen, is wat mij betreft de zaak afgedaan. Maarja, waar bemoei ik me mee! :)

Op een ding na! De vraag is al vaker gesteld, wie heeft dit gelekt, en met welke bedoeling. Als het nou echt oprechte verontwaardiging was geweest over wat er in gezegd werd, waarom dan twee maanden wachten met het in de openbaarheid brengen? Gewetensnood?
De andere mogelijkheid is dat iemand, om wat voor reden dan ook, willens en wetens een bom onder tweakers.net heeft gelegd, met de bedoeling zoveel mogelijk schade aan te richten. Schade ten koste van zowel adjes, modjes als users.
Als dat laatste het geval is denk ik dat we met z'n allen moeten proberen die schade zoveel mogelijk te beperken. Wat ik van zo'n persoon vindt, daar zal ik niet over uitweiden.

Over en sluiten?
(nee, niet de thread! :))

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Topicstarter
hum gezien het aantal postings verdiend dit alles inderdaad een einde,
dus als een adje/modje er een slot op wil gooien!

[edit mode]
net als ik denk we hebben het wel gehad word er weer gereageerd, ik vind het ook best als het draadje nog open blijft, maar blijf vooral gefundeerde postings plaatsen, alleen dan heeft dit draadje nog bestaans recht.
[/edit mode]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Uitvreter: Nette bewoording, goed gedaan.

Saviour: Na 10 minuten puzzelen heb ik je post eindelijk kunnen lezen, heb je wel eens van leestekens en ABN gehoord? :P

Bericht hierboven

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op woensdag 10 januari 2001 09:31 schreef saviour het volgende:
Nee, lijkt me ook. Al denk ik wel dat t een soort litteken heeft 8ergelaten bij een aantal userz.
Dat komt omdat iedereen van het ergste uit gaat.
Tzou niet eenz zon big a deal zijn geweest als t openlijk was gebeurt en dan een ;) smilie er8er ofzo (ook al vind je op dat moment anderz).
Stonden die er niet dan? Die hele thread is ook bedoelt als smiley. Tenminste, dat heb ik gehoord en dat lijkt me ook wel logisch.
Life goes on (even beyond GoT :P) (beyond??? Hoe schrijf je da?)
'Beyond' ja :)

"I sit in my room and imagine the future."

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 12:44 schreef Floris_Diemel het volgende:
Uitvreter: Nette bewoording, goed gedaan.

Saviour: Na 10 minuten puzzelen heb ik je post eindelijk kunnen lezen, heb je wel eens van leestekens en ABN gehoord? :P
:9 Dan wil je me niet over de chat meemaken joh :) Maarre, dat was idd een onduidelijke post :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.