Kijk, zo leer je je medetweakers weer eens beter kennen, de afgelopen anderhalve dag.

Ik ga er vanuit dat wat gezegd is in de orginele thread nooit de funktie heeft gehad om mensen te beschadigen en te beledigen, alleen om af te reageren. Dat is toch gebeurd, en de meeste schrijvers in die thread hebben hun excuses gemaakt, en van de resterende kan ik alleen maar hopen dat ze nog eens de betekenis van het woord verantwoordelijkheid leren. Gezien het feit dat de meeste adjes en mods gisteren wel een niet zo erg relaxte dag gehad zullen hebben, en het wel uit hun hoofd zullen laten dit soort dingen weer te doen, is wat mij betreft de zaak afgedaan. Maarja, waar bemoei ik me mee!
Op een ding na! De vraag is al vaker gesteld, wie heeft dit gelekt, en met welke bedoeling. Als het nou echt oprechte verontwaardiging was geweest over wat er in gezegd werd, waarom dan twee maanden wachten met het in de openbaarheid brengen? Gewetensnood?
De andere mogelijkheid is dat iemand, om wat voor reden dan ook, willens en wetens een bom onder tweakers.net heeft gelegd, met de bedoeling zoveel mogelijk schade aan te richten. Schade ten koste van zowel adjes, modjes als users.
Als dat laatste het geval is denk ik dat we met z'n allen moeten proberen die schade zoveel mogelijk te beperken. Wat ik van zo'n persoon vindt, daar zal ik niet over uitweiden.
Over en sluiten?
(nee, niet de thread!

)