Ik wil dus graag een plaatje weergeven vanuit een database.
Ik heb hier al heel wat topics over gelezen, echter werd in geen van alle mijn probleem beschreven.
Uit de topics blijkt juist dat mijn methode goed is, maar ik zie echt iets over het hoofd.
Ik denk zelf dat het fout gaat bij het aanroepen.
Op pagina 1 roep ik het plaatje aan:
Op pagina 2 verwerk ik de aanvraag:
Dit levert echter niets op. Ik heb zelf het idee dat image.php niet eens word gerund, want als ik bijvoorbeeld de connectie met de database weghaal, volgt er geen error.
Ik draai PHP 5.0.3 op IIS 6.0
Iemand enig idee?
Ik heb hier al heel wat topics over gelezen, echter werd in geen van alle mijn probleem beschreven.
Uit de topics blijkt juist dat mijn methode goed is, maar ik zie echt iets over het hoofd.
Ik denk zelf dat het fout gaat bij het aanroepen.
Op pagina 1 roep ik het plaatje aan:
code:
1
| [img]"include/image.php?imageid=3"[/img] |
Op pagina 2 verwerk ik de aanvraag:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <?php error_reporting(E_ALL); include("function.php"); Connect (); if (!empty($_GET['imageid'])) { $query = "SELECT type,length,content FROM imagess WHERE id='" . $_GET[imageid] . "'"; $result = mysql_query($query) or Die(mysql_error()); while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) { Header("Content-Length: " . $row['length'] . "\nContent-Type: " . $row['type']); echo $row['content']; } } ?> |
Dit levert echter niets op. Ik heb zelf het idee dat image.php niet eens word gerund, want als ik bijvoorbeeld de connectie met de database weghaal, volgt er geen error.
Ik draai PHP 5.0.3 op IIS 6.0
Iemand enig idee?
[ Voor 9% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 18-04-2005 11:08 ]