Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ipaq 5550 geraakt na paar weken liggen niet meer opgestart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn collega heeft de ipaq van het bedrijf een paar weken laten liggen zonder hem op te laden.
Dus is natuurlijk de batterij compleet leeg.
Maar nu krijg ik hem niet meer opgestart. De batterij laad niet meer op.
Maar ik weet niet of het de batterij is, of de aansluiting op de ipaq om hem op te laden.
Kan je een ipaq opstarten met de voedingskabel ingeplugd, zonder batterij?
Ik heb al een soft en een hard reset geprobeerd, maar zonder effect.

een bijkomend probleempje dat ik vroeger al had was dat als je een softreset deed, hij een hard reset deed, dus dat ik alles kwijt was, en ik alles opnieuw mocht installeren. Ik denk niet dat dit echt normaal is.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De ingebouwde backup battarij is leeg, door op de soft reset button te drukken, en hem een nacht lang in de lader te zetten (al geeft hij niet aan te laden) zou hij daarna gewoon weer moeten werken. Anders even iemand anders met zo'n iPaq lief aankijken en de accu daarvan lenen, en daarna de backup battarij laden (dan zie je iig dat hij wel laadt).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al een paar dagen laten laden, maar dat hielp niet echt. Ik ken niet echt iemand met een 5550, de meesten zijn andere versies.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48
Ik zou de batterij er eerst een dagje uit halen. Dan weer erin, op de lader en dan proberen. Soms zijn ze inderdaad moeilijk aan de praat te krijgen na een lange periode van stilte.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Ik heb hetzelfde probleem gehad idd.
Het enige wat je kunt doen is in de cradle plaatsen en af en toe een hard of een soft reset te doen.
Ik heb ervan geleerd.
Nooit meer een Ipaq geheel te ontladen.
(Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom degene die direct van de fabriek komen dit probleem niet hebben??)

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
Batterijen van 5550's zijn redelijk gevoelig.
Leg hem gewoon aan de lader en voer een (zoals boven gezegd) Soft-reset uit (het knopje onderop de Ipaq, indrukken met de Stylus)

Mij is het op die manier al meerdere malen gelukt een 5550's weer tot leven te wekken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de batterij gewoon dood is, want ik heb hem ondertussen toch al een paar dagen laten laden, en ook al verschillende keren een soft reset, en een hard reset gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Allright, na een 20-tal pogingen is hij eindelijk weer opgestart. begrijpen wie begrijpen kan.

Bedankt voor jullie reacties. Never give up hope precies.
Pagina: 1