Call of Duty onder XP64

Pagina: 1
Acties:

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:08
Van het weekend mijn AMD64 bits systeeem opgehaald en ingericht als zodanig met XP64.
Call of Duty er op geinstalleerd en die draait lekker.
Echter COD UO, de AddOn, geeft de melding dat het besturings systeem niet correct is.

"Call Of Duty United Offence requires windows 98, windows 98 SE, ME or Windows 2000 or XP as operating system."

Hebben meerdere mensen hier last van?
Is er een patch oid of een andere mogelijkheid welke dit wel mogelijk maakt of moet ik nou wachten totdat de 64 bits versie uit is?

Ik heb gezocht op GOT maar kon er (nog) niks over vinden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

stretch schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:04:
Van het weekend mijn AMD64 bits systeeem opgehaald en ingericht als zodanig met XP64.
Call of Duty er op geinstalleerd en die draait lekker.
Echter COD UO, de AddOn, geeft de melding dat het besturings systeem niet correct is.

"Call Of Duty United Offence requires windows 98, windows 98 SE, ME or Windows 2000 or XP as operating system."

Hebben meerdere mensen hier last van?
Is er een patch oid of een andere mogelijkheid welke dit wel mogelijk maakt of moet ik nou wachten totdat de 64 bits versie uit is?

Ik heb gezocht op GOT maar kon er (nog) niks over vinden.
Ik zal het eens gaan proberen op mijn MSDN release :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 13:51

CaDje

Framedrops for life

het spel zal vast wel draaien, denk alleen dat de installer moeilijk doet. Mss dat je het op een ander systeem kunt installen en dan kunt kopieeren.

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:08
CaDje schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:07:
het spel zal vast wel draaien, denk alleen dat de installer moeilijk doet. Mss dat je het op een ander systeem kunt installen en dan kunt kopieeren.
Ik dacht dat niet zou gaan werken maar inderdaad.Gekopieerd van een 32 bits windows en na opnieuw invoeren van het serie nummer werkt het.

De installler doet inderdaad moeilijk.
Bedankt voor de tip _/-\o_ .

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zijn er voordelen onder het draaien van xp64?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Heb je daar geen optie in zoals de compabiliteitsmodus? (of iets anders?)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~i.wieckiwicz/assets/images/compa.jpg

Ici kann uw Werbung staan

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Misschien dat ik nog ff mee mag liften in dit topic:-).

Nee, dat mag niet :)

In SPV is het de bedoeling om problemen een eigen topic te geven. Anders wordt het via de search namelijk bijna onmogelijk om oplossingen te vinden.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 16:26 ]

Pagina: 1