Toon posts:

HP 9120 All-in-one Fax probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit weekend een HP 9120 All-in-one geinstalleerd in een netwerk.
Deze multifunctional heeft een printserver intern en kan dus meteen in het netwerk geplugged worden.
Ik kan perfect printen & scannen vanaf een computer in het netwerk, maar faxen vanaf een computer wil me niet lukken.
Ik heb al eerdere versies van deze multifunctionals geinstalleerd, maar dan wel direct aangesloten op een computer via usb. Telkens stond er dan na installatie van de software een faxapparaat bij mijn printers in Windows waardoor ik wel snel kon faxen vanaf een computer.

Nu is de vraag of het feit dat ik niet kan faxen vanaf een computer ligt aan het aansluiten van de printer in een netwerk en niet rechtstreeks op de computer?

Is er iemand hier die hierover iets meer weet?
Ik heb al rondgezocht op het internet / hp-site maar vooraleer ik naar HP bel, kom ik hier eens horen ...

• The BlendMaster
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-01 20:34
Inderdaad via netwerk werkt faxen niet, ff usb annsluiten en dan doet ie het wel via pc

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Het is helaas inderdaad niet mogelijk

Als je HP belt, zullen hun je waarschijnlijk vertellen dat de reseller je dit had moeten vertellen.

Scannen op het netwerk kan ook in zekere mate
het is mogelijk om een netwerkmap in te stellen, zodat hij alles in jpg of pdf vorm in die map gezet wordtt.
je kan het vergelijken met een digital sender

[ Voor 69% gewijzigd door BitByter op 18-04-2005 12:48 ]